verbinding vaak eruit laatste 2 weken

Status
Niet open voor verdere reacties.
P

pepijn

mijn verbinding met chello in Amsterdam ligt er heel vaak uit de laatste 2 weken. en met eruit bedoel ik. Wisselend van 1 minuut tot aan een paar uur per dag. Vraag me af waar dit aan kan liggen. ik heb een lancity modem van 5 jaar oud. Ook als de twee bovenste groene lampjes oplichten heb ik wel eens geen verbinding. dit gebeurt vaak als ik een willekeurige ping doe

Reply from 213.196.47.30: bytes=32 time=10ms TTL=245
Request timed out.
Request timed out.
Reply from 213.196.47.30: bytes=32 time=60ms TTL=245

ik heb een draytek 2200e router, maar die heeft nooit problemen gehad en is pas een half jaar oud. zou het aan de router kunnen liggen?
 
R

rd

Welkom bij de club. Ik heb er de afgelopen weken ook meer last van gehad dan normaal. Heb chello gevraagd of ze op die tijden plat lagen maar daar konden ze geen antwoord op geven.
 
Topicstarter
Topicstarter
P

pepijn

ik krijg ook vaak 'unknown host' als ping result. Mij is het niet duidelijk of de verbinding plat ligt door chello. wie weet hoe ik kan checken of het de router is of dat chello de schuldige is?
 
N

NaNo

denk dat er nog een paar beestjes in de plus abbonementen van chello zitten.

Ik heb er ook last van idd. (r'dam)
 
D

Dutch Flash

Ik maak Precies het zelfde mee de laatsten maanden.
Heb chello diverse malen geschreven en krijg dit als antwoord.

Voor het correct beantwoorden van uw bericht heeft UPC meer tijd nodig. Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.

Met vriendelijke groet,

UPC Nederland

Ik heb deze klachten gekregen sinds een nieuw modem kreeg Terayon TJ 720 (1-7-2003) :][
 
R

rd

Op het moment dat de verbinding weg is de router er tussenuit halen. Ik gebruik een utp-koppelstukje om de 2 kabels bij de router dan even door te koppelen. Je zit dan met je netwerkkaart weer rechtstreeks aan de modem.
Ook altijd handig als je de helpdesk belt.
 
Topicstarter
Topicstarter
P

pepijn

antwoord van upc om aanspraak te maken op garantiefonds:

Wij kunnen uw verzoek niet inwilligen. Een restitutie kan alleen bij de volgende internetstoringsmeldingen worden toegekend:

-U heeft gedurende minimaal 24 uur helemaal niet kunnen internetten
-U kunt gedurende 24 uur of langer geen e-mail versturen of ontvangen.

tja en wat doe je dan tegen deze organisatie...... vrij weinig
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan