B
brokie
Mijn draadloze verbinding tussen de Horizon en de iPhone/iPad valt steeds weg.
Ik heb de 5GHZ al uit gezet en de Bakeninterval bij de 2.4 GHZ op 50 gezet.
Meerdere kanalen geprobeerd.
Wie weet hier een gedegen oplossing voor?
Ik heb de 5GHZ al uit gezet en de Bakeninterval bij de 2.4 GHZ op 50 gezet.
Meerdere kanalen geprobeerd.
Wie weet hier een gedegen oplossing voor?