D
De Hakkelaar
Geachte lezers,
Op Windows 8.1 professional heb ik het beveiligingscertificaat geïnstalleerd en kan ik verbinding maken een sterke Wifispot, welke mij toegang geeft tot het internet.
Echter, gemiddeld een paar keer per uur verandert de verbinding vanzelf naar 'beperkt' en heb ik geen toegang meer tot het internet.
Ik verbreek dan handmatig de gehele verbinding, om vervolgens weer verbinding te maken met 'Ziggo'. Dan heb ik vrijwel altijd weer toegang tot internet.
Weet iemand iets om te voorkomen dat de verbinding steeds naar 'beperkt' schiet?
Op Windows 8.1 professional heb ik het beveiligingscertificaat geïnstalleerd en kan ik verbinding maken een sterke Wifispot, welke mij toegang geeft tot het internet.
Echter, gemiddeld een paar keer per uur verandert de verbinding vanzelf naar 'beperkt' en heb ik geen toegang meer tot het internet.
Ik verbreek dan handmatig de gehele verbinding, om vervolgens weer verbinding te maken met 'Ziggo'. Dan heb ik vrijwel altijd weer toegang tot internet.
Weet iemand iets om te voorkomen dat de verbinding steeds naar 'beperkt' schiet?
Laatst bewerkt door een moderator: