I
ifa1
Hoi,
kan iemand me helpen.
Als ik op het internet wil met de laptop (draadloos), geen probleem. Als ik echter met een desktop erbij op het internet ga dan knalt de verbinding er om de paar minuten uit. (ik krijg dan ook bij dat icoontje van mijn draadloze verbinding een rood kruis tezien, vervolgens 'Acquiring network address' en dan kan ik weer internetten). Andersom hetzelfde, dus alleen geen probleem, met zijn tweeen dan gaat het fout. Heb de netgear router al gereset, de kabelmodem van upc die er voor zit al gereset, niets helpt. Tot 1,5 maand geleden werkte het prima. Heeft iemand enig idee waar het aan kan liggen?
kan iemand me helpen.
Als ik op het internet wil met de laptop (draadloos), geen probleem. Als ik echter met een desktop erbij op het internet ga dan knalt de verbinding er om de paar minuten uit. (ik krijg dan ook bij dat icoontje van mijn draadloze verbinding een rood kruis tezien, vervolgens 'Acquiring network address' en dan kan ik weer internetten). Andersom hetzelfde, dus alleen geen probleem, met zijn tweeen dan gaat het fout. Heb de netgear router al gereset, de kabelmodem van upc die er voor zit al gereset, niets helpt. Tot 1,5 maand geleden werkte het prima. Heeft iemand enig idee waar het aan kan liggen?