• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Verbinding maken met Multikabel

  • Onderwerp starter Onderwerp starter markieh
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
M

markieh

Wie helpt mij uit de brand...?
Ik ben net een kabelabo en heb de Motorola modem enz ontvangen. Het probleem nu is dat ik geen verbinding kan krijgen. Heb de laatste drivers al gedownload voor mijn netwerkkaart, dus daar kan het niet aan liggen. Ik laat de Lan verbinding netjes automatisch het IP adres zoeken, wat lukt, maar vervolgens kan ik geen verbinding krijgen. Wie weet raad?
 
Wat voor ip adress krijg je ?

(gebruik ipconfig /all in een dosboxje om dit zichtbaar te krijgen)
 
markieh zei:
Wie helpt mij uit de brand...?
Ik ben net een kabelabo en heb de Motorola modem enz ontvangen. Het probleem nu is dat ik geen verbinding kan krijgen. Heb de laatste drivers al gedownload voor mijn netwerkkaart, dus daar kan het niet aan liggen. Ik laat de Lan verbinding netjes automatisch het IP adres zoeken, wat lukt, maar vervolgens kan ik geen verbinding krijgen. Wie weet raad?
Heb je je modem al geactiveerd ??

De eerste keer dat je met een nieuw modem online komt kun je niet het internet op, je kunt dan alleen naar een speciale site toe waar je 1 keer moet inloggen met je user-ID en wachtwoord van je hoofdaccount. Daarna zal je modem resetten en kun je het gebruiken.

Als je een nieuw modem krijgt zit daar meestal een brief bij met instructies hoe je dat moet doen. Anders moet je de helpdesk even bellen voor instructies.
 
Opgelost!!! Inderdaad even met de helpdeks gebeld. Er zat een probleem op de lijn of zoiets. Aan hun kant gepinkt, alles bij mij opnieuw opgestart en nu geen problemen meer. Bedankt voor de reply's
 
Ok, das mooi, leuk trrouwens dat je de oplossing ook terug koppelt. :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan