M
markieh
Wie helpt mij uit de brand...?
Ik ben net een kabelabo en heb de Motorola modem enz ontvangen. Het probleem nu is dat ik geen verbinding kan krijgen. Heb de laatste drivers al gedownload voor mijn netwerkkaart, dus daar kan het niet aan liggen. Ik laat de Lan verbinding netjes automatisch het IP adres zoeken, wat lukt, maar vervolgens kan ik geen verbinding krijgen. Wie weet raad?
Ik ben net een kabelabo en heb de Motorola modem enz ontvangen. Het probleem nu is dat ik geen verbinding kan krijgen. Heb de laatste drivers al gedownload voor mijn netwerkkaart, dus daar kan het niet aan liggen. Ik laat de Lan verbinding netjes automatisch het IP adres zoeken, wat lukt, maar vervolgens kan ik geen verbinding krijgen. Wie weet raad?
