• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

verbetering kabel

  • Onderwerp starter Onderwerp starter 3766422
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
3

3766422

:roll:Hallo, sinds 2 dagen heeft men bij ons in COGAS gebied waarover Ziggo wordt gefacciliteerd aan de kabel gewerkt om een zo hoog mogelijke kwaliteit en garantie voor nu en de toekomst te bieden. Sindsdien springt mijn philips televisie met palplus decoder bij elke breedbeelduitzendig op palplus en verziekt het beeld door bij beweging horizontale vervorming te creeren. Weet iemand of ik de voorkeur van automatisch (verkeerd naar palplus) naar breedbeeld/filmformaat kan zetten zodat ik niet bij elke analoge zenderwisseling het beeldformaat hoef te wisselen.
Digitaal hebben zij de streams veranderd en nu heb ik met mijn topfield (niet gecertificeerd) de nieuwe gebruikte transport stream frekwenties nodig. Kan mij hier iemand aan helpen.

Groet,
Hans:thankyou:
 
Je geeft erg weinig informatie over de gebruikte apparatuur en weinig lezers hier zullen een Topfield gebruiken.
Maar als basis zou ik beginnen (indien mogelijk) zowel de Tv als de decoder standaard op 16:9 beeldformaat te zetten en automatisch beeldformaat herkennen uit te schakelen.
Eventuele beeldverbeteraars op je TV ook uitschakelen.

Daarna indien nodig verder experimenteren met de instellingen op je decoder, gebruik je TV als monitor.

Succes.
 
Bedankt voor je reactie, helaas is mijn philips 32pw9761/01 niet apart in te stellen watbetreft palplus of niet misschien weet hier iemand een mogelijkheid. Het gaat dan over analoge ontvangst. De topfield staat buiten dit probleem. Hiervoor heb ik al gekeken op w.digitalekabeltelevisie.nl/techniek/tvhome.shtml maar die heeft ook nog geen update.

Na aanvraag lijst nu direct bijgewerkt.
Groet, Hans.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan