F
fortissimo
Ik heb de beschikking over de standaard Humax die ik van Ziggo heb gekregen en heb het complete digitale TV-pakket.
Het is best wel irritant als je zit te schakelen en dan eerst nog de E19-zenders te zien krijgt (Filmnet, Sportnet enz). Kan je deze niet op een of andere manier verbergen? Of kan Ziggo dat niet gewoon blokkeren
Het is best wel irritant als je zit te schakelen en dan eerst nog de E19-zenders te zien krijgt (Filmnet, Sportnet enz). Kan je deze niet op een of andere manier verbergen? Of kan Ziggo dat niet gewoon blokkeren
