Op 26 januari heeft Ziggo de frequentie veranderd in de regio Roermond
frequentie: 474.00
netwerk-ID: 5555
modulatie: 64-QAM
symboolsnelheid: 6875
Na deze verandering hebben wij regelmatig (elke minuut) blokjes in het beeld. Ik heb de Samsung DCB H360R decoder gereset naar de fabrieksinstellingen, kabels losgekoppeld, stroom eraf en de smartcard eruit gehaald. Maar dit mag allemaal niet helpen.
BER E6 geeft geen foutmeldingen deze is gewoon 00000 en het signaal is tussen de 75 en 81%, dit is verschillend per zender.
Mijn ouders met een CI modulen in een Philips 46PFL5507K/12 tv hebben het zelfde probleem deze wonen 8 km verder.
Wanneer ik Ziggo bel zeggen zij controleer de bekabeling of mijn decoder is aan vervanging toe. Terwijl ik al meerdere malen heb gezegd dat voor de frequentie verandering geen problemen waren.
Ik maak gebruik van een collectieve verbinding. Dit betekend dat op mijn adres de verbinding door een gecertificeerd bedrijf is verdeeld over de verschillende appartementen met een versterker.
De boven buurman heeft een HUMAX decoder en heeft nergens last van.
Waar kan de oplossing zitten?
frequentie: 474.00
netwerk-ID: 5555
modulatie: 64-QAM
symboolsnelheid: 6875
Na deze verandering hebben wij regelmatig (elke minuut) blokjes in het beeld. Ik heb de Samsung DCB H360R decoder gereset naar de fabrieksinstellingen, kabels losgekoppeld, stroom eraf en de smartcard eruit gehaald. Maar dit mag allemaal niet helpen.
BER E6 geeft geen foutmeldingen deze is gewoon 00000 en het signaal is tussen de 75 en 81%, dit is verschillend per zender.
Mijn ouders met een CI modulen in een Philips 46PFL5507K/12 tv hebben het zelfde probleem deze wonen 8 km verder.
Wanneer ik Ziggo bel zeggen zij controleer de bekabeling of mijn decoder is aan vervanging toe. Terwijl ik al meerdere malen heb gezegd dat voor de frequentie verandering geen problemen waren.
Ik maak gebruik van een collectieve verbinding. Dit betekend dat op mijn adres de verbinding door een gecertificeerd bedrijf is verdeeld over de verschillende appartementen met een versterker.
De boven buurman heeft een HUMAX decoder en heeft nergens last van.
Waar kan de oplossing zitten?