B
bassie78
Ik zag opeens op speedtest.net dat ik nu een ander ip-adres gekregen heb van Ziggo...was het voorheen een ip-adres van @home (ik was voorheen ook @home-klant), nu heb ik een ip wat geregisteerd staat onder Casema....
Ik weet ook wel dat @home en Casema nu een geworden is, maar hebben meer mensen ook een ander ip-adres gekregen?
greetzz,
Bassie
Ik weet ook wel dat @home en Casema nu een geworden is, maar hebben meer mensen ook een ander ip-adres gekregen?
greetzz,
Bassie
