• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Verandering abonnementsprijzen en beltarieven in 2013.

  • Onderwerp starter Onderwerp starter psa
  • Startdatum Startdatum

psa

Berichten
1.584
UPC is begonnen om haar klanten over de nieuwe abonnementsprijzen van 2013 in te lichten. Dat wil overigens niet zeggen dat de abonnementsprijzen bij UPC gaan stijgen.

OOK PRIJSVERLAGING MOGELIJK
Nieuwe abonnementsprijzen wil niet automatisch zeggen dat de prijs van het maandelijkse abonnement omhoog gaat. Er zijn meldingen bekend waarbij abonnees met een kleine prijsverlaging te maken krijgen. Op 1 oktober vond er bij enkele producten die UPC levert nog een prijsverhoging van twee procent plaats in verband met de BTW-verhoging in Nederland.

Een deel van de klanten krijgt via e-mail bericht over gewijzigde abonnementstarieven. Enkele maanden geleden maakte UPC op dezelfde manier bij een ander deel van de klanten nieuwe abonnementsprijzen bekend

Bron: Totaaltv.nl

Heeft iemand al iets hierover gehoord?

[edit] extra toevoeging van Jarco Kriek
 
Re: UPC kondigt nieuwe abonnementsprijzen aan 2013!

Niets over gehoord nog. Ja, artikel op Totaal TV gelezen.
Kan hier verder ook niets over vinden bij de persberichten en dergelijke op de site van UPC.
 
Re: UPC kondigt nieuwe abonnementsprijzen aan 2013!

Ik heb inmiddels een mail gekregen, tarieven voor mobiel en vast bellen zijn gelijkgetrokken naar 9 cent p/m, om maar eens wat te noemen.
 
Re: UPC kondigt nieuwe abonnementsprijzen aan 2013!

Je vergeet wel een belangrijk deel van het artikel te vermelden, namelijk:

Een deel van de klanten krijgt via e-mail bericht over gewijzigde abonnementstarieven. Enkele maanden geleden maakte UPC op dezelfde manier bij een ander deel van de klanten nieuwe abonnementsprijzen bekend.
 
Re: UPC kondigt nieuwe abonnementsprijzen aan 2013!

Jarco Kriek zei:
Je vergeet wel een belangrijk deel van het artikel te vermelden, namelijk:

Een deel van de klanten krijgt via e-mail bericht over gewijzigde abonnementstarieven. Enkele maanden geleden maakte UPC op dezelfde manier bij een ander deel van de klanten nieuwe abonnementsprijzen bekend.

@Jarco toegevoegd ;)
 
Re: UPC kondigt nieuwe abonnementsprijzen aan 2013!

Nou het lukt upc nog steeds niet om een nieuwsbrief te sturen naar alle klanten hoor, webcare is hier al maanden mee bezig maar krijgt het (voorlopig) niet op de rails. :(
 
Re: UPC kondigt nieuwe abonnementsprijzen aan 2013!

@jarco kriek,
waarom krijgen dan niet alle klanten die mail, ze kunnen toch geen onderscheid maken tussen klanten?
 
Re: UPC kondigt nieuwe abonnementsprijzen aan 2013!

Neem aan dat Horizon geen verhoging krijgt
 
Re: UPC kondigt nieuwe abonnementsprijzen aan 2013!

Linkje naar de tarieven pagina. :laugh:

https://www.upc.nl/tarieven/2013/wijziging/?co=pre-2iewd&seg=cdit&pro=3P&hd=0&tel=0&ecmp=ULU003.195818.100054
 
Re: UPC kondigt nieuwe abonnementsprijzen aan 2013!

hatolex zei:
Linkje naar de tarieven pagina. :laugh:

https://www.upc.nl/tarieven/2013/wijziging/?co=pre-2iewd&seg=cdit&pro=3P&hd=0&tel=0&ecmp=ULU003.195818.100054

Dit betreft alleen de gesprekskosten van telefonie maar niet van de abonnementen. ;)
 
Terug
Bovenaan