Y
y0uri
Wij hebben hier upc internet easy los, telefonie los. Maar nou zie ik op internet dat er ook een totaalpakket is upc internet en bellen onbeperkt. Wij betalen nu dus voor een minder snelle internetverbinding en telefoon basis of freetime, bijna hetzelfde als het totaalpakket zou kosten terwijl we dan trager internet hebben en niet onbeperkt bellen. Is er een mogelijk om over te stappen naar het totaalpakket? En zoja als dat kan moeten er dan nog dingen verandert worden en wat heeft dit voor gevolgen?
Mvg,
Youri
Mvg,
Youri