• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Ventilator? UPC Media Box HDTV DVR

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Gast
  • Startdatum Startdatum
G

Gast

Heeft deze een ventilator??
En zo ja hoor je die?? Als het geluid van de TV uit staat??
Heeft deze mogelijkheden om opnames over te zetten op een ander medium:
bv. externe DVD driive, computer, USB Stick of Externe SSD/HDD schijf??
En oja, Zijn opnames van HD zenders ook in HD kwaliteit??
Momeneet hebben wij een Sony AT-105, en die heeft een ventilator die je hoort, ook als je een film bekijkt met het geluid aan.
 
De Cisco HD DVR 8685 heeft geen ventilator, je hoort men bijna niet. Alleen het zoemen van de harde schijf is in een stille ruimte hoorbaar.
HD uitzendingen worden ook opgenomen in HD en aldus ook als HD afgespeeld.
Het is niet mogelijk de opnamen rechtstreeks op een USB-stick/schijf of zoiets dergelijk over te zetten.
 
Hoe kun ik die opname dan overzetten naar bijvoorbeeld m'n computer.
 
Door bijvoorbeeld een analoge DVD recorder, voorzien van een DVD-RW (b.v Philips DVDR3360 enz.) , via de scart aan te sluiten het programma afspelen en op de DVD opnemen.
Kan over het algemeen ook via de TV, dan kun je zien wat je opneemt.
 
Ja oké maar dan heb ik nog steeds een DVD recorder er tussen nodig.
Ik bedoelde dat je de opnames direct kan overzetten naar USB of externe SSD/HDD schijf.
 
Is gewoonweg niet mogelijk.

Meer info zie link:

https://ziggoforum.nl/posts/459295/
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Eigenlijk zou ik een Passief* gekoelde SSD recorder willen hebben, alleen schijnt er nog geen enkele fabrikant te zijn die dat op de markt heeft gebracht.
Iemand enig idee wanneer er dit gaat komen?

*Vraag mij wel af of een SSD recorder uberhoud koeling nodig heeft, want volgens mij worden SSDs niet zo warm.
 
Fago zei:
De Cisco HD DVR 8685 heeft geen ventilator, je hoort men bijna niet. Alleen het zoemen van de harde schijf is in een stille ruimte hoorbaar.
HD uitzendingen worden ook opgenomen in HD en aldus ook als HD afgespeeld.
Het is niet mogelijk de opnamen rechtstreeks op een USB-stick/schijf of zoiets dergelijk over te zetten.

;D Dan hoor ik hem waarschijnlijk standaard want ik heb een "autofocus" gehoor.
 
Terug
Bovenaan