• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Veel zenders FTA vanaf 1 februari

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Jag-T
  • Startdatum Startdatum
Berichten
54
Ik heb gemerkt dat er een aantal zenders nu met elke dig. ontvanger te zien zijn; zoals Ned1, 2, 3, Net5, veronica, SBS6, BBC 1 en 2, ARD, ZDF, VRT, Ketnet/Canvas, RTL7 en nog een paar buitenlanders!!

Gaat de goede kant op!
 
Jag-T zei:
Ik heb gemerkt dat er een aantal zenders nu met elke dig. ontvanger te zien zijn; zoals Ned1, 2, 3, Net5, veronica, SBS6, BBC 1 en 2, ARD, ZDF, VRT, Ketnet/Canvas, RTL7 en nog een paar buitenlanders!!

Gaat de goede kant op!

Dit gaat over satellietontvangst, neem ik aan?
 
Jesus zei:
...ik begrijp het niet, kan dat? ???

Dat kan best, ik snap er ook niet veel van, misschien dat Jag een tipje van de sluier kan oplichten? Ik houd het erop dat hij over satellietontvangst heeft.
 
hoi ik heb vanvochtend mij media box aangesloten via de kable en heb alle zenders van upc ong 108 zenders terwijl ik het standardt pakket had aangevraagd voor die gratis 6 maanden
 
Met een digitaal schoteltje kan je toch alles ontvangen ?

Mits het vrij in de eter wordt verzonden toch ?

:police:
 
FTA= vrij te ontvangen kanalen. En nee het gaat niet over satellietontvangst maar over een kabelontvangst via een andere ontvager dan een Mediabox van UPC.
Ik zelf heb een kabelontvanger, een DBox II, waarmee ik tot voor gisteren bar weinig mee kon. Maar UPC heeft nu van een redelijk aantal zenders de codering afgehaald.
Daar ging het mij om, leek me wel aardig om te melden hier.
 
Maar die genoemde zenders, RTL etc. zijn nu toch ook al vrij te ontvangen met een mediabox? Er zit nergens een blokkade op.
 
Omdat ik op mijn slaapkamer ook digitale tv wil heb ik daar een DBox neergezet.
Van UPC krijg je geen tweede mediabox.

Daarom nu dus ook beeld op die genoemde kanalen op de DBox!!
 
Terug
Bovenaan