• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

veel vragen aan upc

  • Onderwerp starter Onderwerp starter buddy21
  • Startdatum Startdatum
B

buddy21

Een hele goede avond,
ik heb sinds 6 maart een contract bij UPC voor digitale tv, internet en telefoon. Ik heb direct aangegeven bij de UPC winkel dat mijn huisbaas het standaard UPC tv en radio betaald. Dat was geen probleem, top denk je dan.
Nu is vanaf het begin UPC standaard tv en radio op mijn naam geplaatst en betaal ik daar dus de rekening van, contractbreuk dus!!!
Ik heb al heel erg vaak contact heb gehad met de klantenservice die het tot vier keer aan toe zouden regelen dat de kosten voor de tv en radio op de oorpronkelijke naam zou komen, van de huisbaas. Toch wordt nog steeds iedere maand de kosten van de tv en radio van mijn rekening afgeschreven.
Gisteravond ben ik naar de UPC winkel geweest die daar tot mijn grote verbazing zeggen dat mijn huisbaas het abonnement opgezegd heeft! Dit is niet het geval, hij heeft nooit zijn abonnement opgezegd!
In de UPC winkel wordt mij verteld dat mijn huisbaas dan zelf contact moet opnemen met de UPC 0900 lijn en het allemaal rechtgezet kan worden, nou mooie oplossing denk je dan.
Mijn huisbaas heeft vandaag dus direct de UPC aan de telefoon gehad en die vertelde hem weer dat het niet kan dat er twee klantnummers op 1 adres staan. Wat is dat nou weer dan. In de winkel is mij gisteren nog verteld dat het niet uitmaakt door wie de tv en radio betaald wordt, als het maar betaald wordt.

Verscheidene keren heb ik contact gehad met de UPC 0900 lijn maar allemaal zeggen zei iets anders. Ik weet niet meer wat ik moet doen om het probleem op te lossen. Ik hoop dat er iemand is die mij zou kunne helpen!
 
buddy21, allereerst van harte welkom op dit forum ;)

Dit kan toch heel simpel opgelost worden, vraag aan jouw huisbaas of hij/zij maandelijks de gemaakte kosten voor standaard radio en tv op jouw rekening over maakt :)

Vaag staat mij iets bij dat het inderdaad niet kan om twee klantnummers op één adres te hebben...
 
buddy21 zei:
Een hele goede avond,
ik heb sinds 6 maart een contract bij UPC voor digitale tv, internet en telefoon. Ik heb direct aangegeven bij de UPC winkel dat mijn huisbaas het standaard UPC tv en radio betaald. Dat was geen probleem, top denk je dan.
Nu is vanaf het begin UPC standaard tv en radio op mijn naam geplaatst en betaal ik daar dus de rekening van, contractbreuk dus!!!
Ik heb al heel erg vaak contact heb gehad met de klantenservice die het tot vier keer aan toe zouden regelen dat de kosten voor de tv en radio op de oorpronkelijke naam zou komen, van de huisbaas. Toch wordt nog steeds iedere maand de kosten van de tv en radio van mijn rekening afgeschreven.
Gisteravond ben ik naar de UPC winkel geweest die daar tot mijn grote verbazing zeggen dat mijn huisbaas het abonnement opgezegd heeft! Dit is niet het geval, hij heeft nooit zijn abonnement opgezegd!
In de UPC winkel wordt mij verteld dat mijn huisbaas dan zelf contact moet opnemen met de UPC 0900 lijn en het allemaal rechtgezet kan worden, nou mooie oplossing denk je dan.
Mijn huisbaas heeft vandaag dus direct de UPC aan de telefoon gehad en die vertelde hem weer dat het niet kan dat er twee klantnummers op 1 adres staan. Wat is dat nou weer dan. In de winkel is mij gisteren nog verteld dat het niet uitmaakt door wie de tv en radio betaald wordt, als het maar betaald wordt.

Verscheidene keren heb ik contact gehad met de UPC 0900 lijn maar allemaal zeggen zei iets anders. Ik weet niet meer wat ik moet doen om het probleem op te lossen. Ik hoop dat er iemand is die mij zou kunne helpen!


Stuur een p.m naar Wassily-Upc, leg daar je probleem voor. Wordt het zeker opgelost.
 
bedankt voor de reacties zover,
heb hem direct een PM gestuurd bedankt.
ik woon niet allen in dit huis daarom houden we alles graag gescheiden.

fijn weekend ;D
 
Volgens mij kan het wel namelijk. Ik heb hed gehad, zo'n situatie.

buddy21 zei:
Verscheidene keren heb ik contact gehad met de UPC 0900 lijn maar allemaal zeggen zei iets anders. Ik weet niet meer wat ik moet doen om het probleem op te lossen. Ik hoop dat er iemand is die mij zou kunne helpen!

De helpdesk staat nou niet bekend, als het best onderdeel ;)

Voor de rest toch veel plezier toegewenst met kijken :)
 
ik heb sinds 6 maart een contract bij UPC voor digitale tv, internet en telefoon. Ik heb direct aangegeven bij de UPC winkel dat mijn huisbaas het standaard UPC tv en radio betaald. Dat was geen probleem, top denk je dan.
Nu is vanaf het begin UPC standaard tv en radio op mijn naam geplaatst en betaal ik daar dus de rekening van, contractbreuk dus!!!
=

Waar haal jij het contract breuk vandaan??
Dit soort zaken moet je niet in zo'n winkel zien teregelen, maar met je huisbaas
afhandelen, krijg je ook niet het gezeik zoals je nu ervaart, overigens per 6 maart
waarom dan nu pas reageren ( niet hier bedoel ik)?
 
1, Waar haal jij het contract breuk vandaan??
2, Dit soort zaken moet je niet in zo'n winkel zien teregelen, maar met je huisbaas
afhandelen, krijg je ook niet het gezeik zoals je nu ervaart,
3, overigens per 6 maart
waarom dan nu pas reageren ( niet hier bedoel ik)?

reactie op de vragen..

1 heb een contract afgesloten ZONDER standaard tv en radio VOOR 40 Euro en geen 60. nu hebben ze dit wel op mij verrekend niet correct dus,

2. bij de winkel moet ik toch mijn pakketten kopen? daar heb ik dus mijn contract afgesloten zonder stnd tv en radio omdat ik weet dat dat kan. het gaat al 20jaar goed, waarom moet ik dat dan met mijn huisbaas regelen als upc niet zijn afspraken nakomt

3, ik ben al die tijd via de telefoon en mail bezig geweest wat dus nog steeds niet heeft geholpen, in de winkel heeft een klant van upc mij dit forum verteld die er ook al heel ver problemen mee heeft,

graag dat jullie allemaal willen helpen maar ik ben al lang bezig en heb niet zin elke keer weer het verhaal te vertellen,
 
buddy21 zei:
1, Waar haal jij het contract breuk vandaan??
2, Dit soort zaken moet je niet in zo'n winkel zien teregelen, maar met je huisbaas
afhandelen, krijg je ook niet het gezeik zoals je nu ervaart,
3, overigens per 6 maart
waarom dan nu pas reageren ( niet hier bedoel ik)?

reactie op de vragen..

1 heb een contract afgesloten ZONDER standaard tv en radio VOOR 40 Euro en geen 60. nu hebben ze dit wel op mij verrekend niet correct dus,

2. bij de winkel moet ik toch mijn pakketten kopen? daar heb ik dus mijn contract afgesloten zonder stnd tv en radio omdat ik weet dat dat kan. het gaat al 20jaar goed, waarom moet ik dat dan met mijn huisbaas regelen als upc niet zijn afspraken nakomt

3, ik ben al die tijd via de telefoon en mail bezig geweest wat dus nog steeds niet heeft geholpen, in de winkel heeft een klant van upc mij dit forum verteld die er ook al heel ver problemen mee heeft,

graag dat jullie allemaal willen helpen maar ik ben al lang bezig en heb niet zin elke keer weer het verhaal te vertellen,

Als je kabel door iemand anders verzorgd wordt dan hoef je deze dus niet zelf ook nog eens te betalen, aangezien het signaal al aanwezig is en betaald wordt.

Je zult even je verhaal goed formuleren bij de afdeling voor de facturen, zij kunnen dit rechttrekken en je kosten crediteren als het goed is.
 
Typisch de werkwijze van UPC.Ook ooit meegemaakt.
Huisbaast betaalde standaard Radio/TV en ik nam de rest af en net als bij de TS was dat natuurlijk geen probleem.Nee tuurlijk niet ze hebben weer wat verkocht maar een maand later dat zowel ik als me huisbaas standaard Radio/TV betaalde en UPC wilde er met geen mogelijkheid wat aan doen dus uiteindelijk alles de deur uit gedaan. Het gaat dus alsvolgt bij UPC :

a) Altijd zeggen dat het kan want dan verkopen ze weer wat.
b)2 rekeningen naar 2 verschillende mensen sturen voor het zelfde singaal.
c)Resultaat voor UPC is dus per maand het dubbele bedrag voor 1 singaal.
d) Ze zullen echt geen moeite doen om het door hun gespekte bedrag terug te draaien wan hier verdienen ze extra aan zonder er ewat extra's voor hoeven doen want immers het singaal is er al.

Dus voor de TS :Ga er maar gewoon vanuit dat je standaard radio/tv moet betalen al moet je ff controleren of je huisbaas wel of niet dat OOK betaald , dit is nu eenmaal de werkwijze van UPC.
 
Wolter zei:
....................

Wat een onzin dat dit de werkwijze van UPC is.

Er zijn zat, maar dan ook zat adressen te vinden waar CATV (standaard kabelabonnement) door een partij wordt betaald, en overige diensten door een andere partij.

Het is in het geval van de TS gewoon misgelopen en zoals hem al geadviseerd is: contact opnemen met de facturatie-afdeling en hun de fout laten herstellen. Doorloop dit eerst, en als dan nog het gewenste resultaat niet bereikt is, kan de TS alsnog contact opnemen met de administratieve experts van WebCare, gegarandeerd dat zijn probleem wordt opgelost.
 
Terug
Bovenaan