B
buddy21
Een hele goede avond,
ik heb sinds 6 maart een contract bij UPC voor digitale tv, internet en telefoon. Ik heb direct aangegeven bij de UPC winkel dat mijn huisbaas het standaard UPC tv en radio betaald. Dat was geen probleem, top denk je dan.
Nu is vanaf het begin UPC standaard tv en radio op mijn naam geplaatst en betaal ik daar dus de rekening van, contractbreuk dus!!!
Ik heb al heel erg vaak contact heb gehad met de klantenservice die het tot vier keer aan toe zouden regelen dat de kosten voor de tv en radio op de oorpronkelijke naam zou komen, van de huisbaas. Toch wordt nog steeds iedere maand de kosten van de tv en radio van mijn rekening afgeschreven.
Gisteravond ben ik naar de UPC winkel geweest die daar tot mijn grote verbazing zeggen dat mijn huisbaas het abonnement opgezegd heeft! Dit is niet het geval, hij heeft nooit zijn abonnement opgezegd!
In de UPC winkel wordt mij verteld dat mijn huisbaas dan zelf contact moet opnemen met de UPC 0900 lijn en het allemaal rechtgezet kan worden, nou mooie oplossing denk je dan.
Mijn huisbaas heeft vandaag dus direct de UPC aan de telefoon gehad en die vertelde hem weer dat het niet kan dat er twee klantnummers op 1 adres staan. Wat is dat nou weer dan. In de winkel is mij gisteren nog verteld dat het niet uitmaakt door wie de tv en radio betaald wordt, als het maar betaald wordt.
Verscheidene keren heb ik contact gehad met de UPC 0900 lijn maar allemaal zeggen zei iets anders. Ik weet niet meer wat ik moet doen om het probleem op te lossen. Ik hoop dat er iemand is die mij zou kunne helpen!
ik heb sinds 6 maart een contract bij UPC voor digitale tv, internet en telefoon. Ik heb direct aangegeven bij de UPC winkel dat mijn huisbaas het standaard UPC tv en radio betaald. Dat was geen probleem, top denk je dan.
Nu is vanaf het begin UPC standaard tv en radio op mijn naam geplaatst en betaal ik daar dus de rekening van, contractbreuk dus!!!
Ik heb al heel erg vaak contact heb gehad met de klantenservice die het tot vier keer aan toe zouden regelen dat de kosten voor de tv en radio op de oorpronkelijke naam zou komen, van de huisbaas. Toch wordt nog steeds iedere maand de kosten van de tv en radio van mijn rekening afgeschreven.
Gisteravond ben ik naar de UPC winkel geweest die daar tot mijn grote verbazing zeggen dat mijn huisbaas het abonnement opgezegd heeft! Dit is niet het geval, hij heeft nooit zijn abonnement opgezegd!
In de UPC winkel wordt mij verteld dat mijn huisbaas dan zelf contact moet opnemen met de UPC 0900 lijn en het allemaal rechtgezet kan worden, nou mooie oplossing denk je dan.
Mijn huisbaas heeft vandaag dus direct de UPC aan de telefoon gehad en die vertelde hem weer dat het niet kan dat er twee klantnummers op 1 adres staan. Wat is dat nou weer dan. In de winkel is mij gisteren nog verteld dat het niet uitmaakt door wie de tv en radio betaald wordt, als het maar betaald wordt.
Verscheidene keren heb ik contact gehad met de UPC 0900 lijn maar allemaal zeggen zei iets anders. Ik weet niet meer wat ik moet doen om het probleem op te lossen. Ik hoop dat er iemand is die mij zou kunne helpen!
