M
Meindert
Ik had internet 30 mb op een Motorola modem en toen had ik een goede telefoonlijn, zonder ruis. Nu hebben mijn buurman en ik geupgrade naar 60 mb en kregen vanuit de UPC winkel een nieuwe modem mee. Het is de Thomson WG870, een draadloos modem.
Ik heb beide modems aangesloten en alles ging vlekkeloos. Ook de snelheid is perfect. Nu hebben wij allebei het probleem dat er erg veel ruis op de lijn is. Ook bij mijn buurman is er nu ineens ruis op de lijn, als we elkaar bellen wordt dit nog eens verdubbeld ook. We gebruiken zowel vaste als draadloze telefoons, maar op de vorige modem hadden we hier helemaal geen last van. Wat kan ik hieraan doen of is dit gewoon het probleem van dit nieuwe modem? Heeft iemand anders dit ook?
Ik heb beide modems aangesloten en alles ging vlekkeloos. Ook de snelheid is perfect. Nu hebben wij allebei het probleem dat er erg veel ruis op de lijn is. Ook bij mijn buurman is er nu ineens ruis op de lijn, als we elkaar bellen wordt dit nog eens verdubbeld ook. We gebruiken zowel vaste als draadloze telefoons, maar op de vorige modem hadden we hier helemaal geen last van. Wat kan ik hieraan doen of is dit gewoon het probleem van dit nieuwe modem? Heeft iemand anders dit ook?

