sinds een aantal weken hebben wij zeer veel problemen met bellen via Ziggo.
het probleem is dat ik zelf de gesprekken niet kan volgen, de luisteraar aan de andere kant van de lijn kan mij prima verstaan.Een nieuwe telefoon gekocht maar helaas probleem blijft bestaan. Vorige week gebeld met de helpdesk en ze hebben het modem gereset en nog een aantal testen gedaan en het werkte nog niet, waarna de medewerker mij mededeelde dat het niet aan ziggo ligt maar aan mij, ik heb gelijk gevraagd of hij me wil doorverbinden met de afdeling opzeggingen, dat ik per direct op wil zeggen. Deze medewerker vond dit een vreemde reactie en vroeg of hij een monteur langs mocht sturen, ik ging akkoord. Later nog eens geprobeerd te bellen, en waarempel niets meer aan de hand. Netjes de monteur afgebeld dat ik geen storing meer heb........ tot vandaag, weer wegvallende gesprekken. Dus wederom gebeld deze medewerker wilde wederom een monteur langs sturen ik werd even in de wacht gezet.................. en ik wacht nu nog op antwoord, met andere woorden het gesprek is door een of andere wijze door ziggo verbroken ( ik belde niet met de vaste telefoon maar met een mobieltje)
Zo zie je maar weer 20 jaar een abonnement gehad bij @home(ziggo) en dat word totaal niet gewaardeerd, of ze moeten morgen nog bellen, maar dat zal niet meer via de vaste lijn gaan, want die stekker heb ik er inmiddels uitgetrokken en de automatische incasso is ook al stopgezet!!
Oh ja na ons eerdere telefonisch onderhoud heb ik als bonus een enquete gemaild gekregen over hoe goed ziggo het wel niet doet:thankyou:
En tenslotte dit nog even, ik heb een ubee ewv3200 modem.
De groeten
het probleem is dat ik zelf de gesprekken niet kan volgen, de luisteraar aan de andere kant van de lijn kan mij prima verstaan.Een nieuwe telefoon gekocht maar helaas probleem blijft bestaan. Vorige week gebeld met de helpdesk en ze hebben het modem gereset en nog een aantal testen gedaan en het werkte nog niet, waarna de medewerker mij mededeelde dat het niet aan ziggo ligt maar aan mij, ik heb gelijk gevraagd of hij me wil doorverbinden met de afdeling opzeggingen, dat ik per direct op wil zeggen. Deze medewerker vond dit een vreemde reactie en vroeg of hij een monteur langs mocht sturen, ik ging akkoord. Later nog eens geprobeerd te bellen, en waarempel niets meer aan de hand. Netjes de monteur afgebeld dat ik geen storing meer heb........ tot vandaag, weer wegvallende gesprekken. Dus wederom gebeld deze medewerker wilde wederom een monteur langs sturen ik werd even in de wacht gezet.................. en ik wacht nu nog op antwoord, met andere woorden het gesprek is door een of andere wijze door ziggo verbroken ( ik belde niet met de vaste telefoon maar met een mobieltje)
Zo zie je maar weer 20 jaar een abonnement gehad bij @home(ziggo) en dat word totaal niet gewaardeerd, of ze moeten morgen nog bellen, maar dat zal niet meer via de vaste lijn gaan, want die stekker heb ik er inmiddels uitgetrokken en de automatische incasso is ook al stopgezet!!
Oh ja na ons eerdere telefonisch onderhoud heb ik als bonus een enquete gemaild gekregen over hoe goed ziggo het wel niet doet:thankyou:
En tenslotte dit nog even, ik heb een ubee ewv3200 modem.
De groeten
