- Berichten
- 332
- Digitale TV
- Ziggo
Hi all,
Heeft ook iemand last van veel beeldhapperingen op een digitale kanaal Net5? Ik word zo zot van! (Ik woon in Den Bosch)
Ik heb het verschil wel gemerkt, een paar weken geleden waren er niet zo veel beeld happeringen op Net5... maar nu wel.
Heeft ook iemand last van veel beeldhapperingen op een digitale kanaal Net5? Ik word zo zot van! (Ik woon in Den Bosch)
Ik heb het verschil wel gemerkt, een paar weken geleden waren er niet zo veel beeld happeringen op Net5... maar nu wel.
Laatst bewerkt door een moderator: