• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Vebruiksmeter

  • Onderwerp starter Onderwerp starter nicknick
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
N

nicknick

Hallo iedereen,

Momenteel alleen werkend bij @home abonees, maar in de toekomst waarschijnlijk ook bij Ziggo: De verbruiksmeter.

https://nicknick.nl/start/index.php?page=athome-verbruiksmeter

Dit is een klein programma dat je aangeeft wat je vebruikt hebt en hoeveel je nog mag downloaden.
Dit kan altijd achteraf, het is niet nodig om het programma te draaien tijdens het downloaden, de informatie komt namelijk van de nieuwsserver af.

Op en aanmerkingen zijn altijd welkom.

Gr,
Nick.
 
Ik begrijp dat je daar schuw voor bent, je mag het gebruiken, het hoeft niet.
Het wordt door diverse mensen gebruikt, en ik kan persoonlijk garanderen dat er niets met je gegevens gebeurd.
Als er iemand op 't forum is die een beetje technisch is, dan kan die miss even de pakketjes sniffen met bijv wireshark wat hij waar heenstuurt.

Ik kan niet meer garantie geven dan m'n persoonlijke garantie, helaas.
 
Grappig programma, hoewel ik begrijp dat veel mensen liever niet hun wachtwoord invullen in een tooltje zoals dit.

Hoelang het nog gebruikt kan worden is de vraag natuurlijk, over een tijdje werkt dit systeem niet meer en zal de tool aangepast moeten worden.

Daarbij komt nog dat Alles-in-1 geen quota heeft, de echte internetters zullen dit pakket meestal wel hebben.

Om dit pakket goed te kunnen testen zal je de broncode nodig hebben, simpel even met wireshark kijken heeft niet veel zin. Persoonlijk zou ik het wachtwoord pas na een paar weken op laten sturen namelijk, niemand die zo lang het programma checked..

Ik kan niets anders zeggen dat de gebruiker zelf de verantwoording heeft of hij dit programma wil gebruiken of niet. Hoewel ik denk dat de programmeur geen slechte bedoelingen heeft, de site ziet er legitiem uit en het is een .nl domein. Even in de whois kijken en je staat zo op de stoep..
 
Hoewel ik de reacties van hierboven heel goed kan begrijpen heb ik hem toch maar even getest met mijn tweede account en moet eerlijk zeggen dat hij aardig goed werkt.

Vind opzich het lettertype niet zo heel lekker maar dit is zelf aan te passen in de 'program files' heb ik gezien :).

Bedankt voor het progamma!
 
ja opzich kan iedere gebruiker de "template" aanpassen aan zijn/haar eigen smaak.
Moet het idd strax even aanpassen voor ziggo.
 
Is het toevallig de bedoeling van je om de source ook vrij te geven zodat er door meerdere mensen aan gewerkt kan worden?, vind het een leuk concept maar zou zelf nooit zoiets vanaf 0 kunnen maken terwijl het 'customizen' me wel moet lukken.
 
Aangezien de software het wachtwoord versleuteld lijkt het me geen verstandig idee om het volledig open-source te maken.
Als je hulp nodig hebt wil ik je wel stukken sturen waarmee je vooruit kunt.
 
Sorry, ik bedoelde alles in 1 extra.. Is nog even wennen die nieuwe namen..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan