N
nicknick
Hallo iedereen,
Momenteel alleen werkend bij @home abonees, maar in de toekomst waarschijnlijk ook bij Ziggo: De verbruiksmeter.
https://nicknick.nl/start/index.php?page=athome-verbruiksmeter
Dit is een klein programma dat je aangeeft wat je vebruikt hebt en hoeveel je nog mag downloaden.
Dit kan altijd achteraf, het is niet nodig om het programma te draaien tijdens het downloaden, de informatie komt namelijk van de nieuwsserver af.
Op en aanmerkingen zijn altijd welkom.
Gr,
Nick.
Momenteel alleen werkend bij @home abonees, maar in de toekomst waarschijnlijk ook bij Ziggo: De verbruiksmeter.
https://nicknick.nl/start/index.php?page=athome-verbruiksmeter
Dit is een klein programma dat je aangeeft wat je vebruikt hebt en hoeveel je nog mag downloaden.
Dit kan altijd achteraf, het is niet nodig om het programma te draaien tijdens het downloaden, de informatie komt namelijk van de nieuwsserver af.
Op en aanmerkingen zijn altijd welkom.
Gr,
Nick.
.