• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Vastlopers met streamen vanaf de NAS

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Rubman
  • Startdatum Startdatum
R

Rubman

Ik heb regelmatig vastlopers tijden het kijken van een serie of film via de NAS (Synology)
Dit gebeurt dan vooral tijdens het pauzeren. Hierna reageert de box helemaal nergens meer op en is de enige oplossing een harde reset door middel van de aan/uit knop op de achterkant.

Twonky is niet te installeren op mijn NAS, dit wil ik ook niet aangezien er een prima media server in zit.
Meerdere mensen met dit probleem?
 
Terug
Bovenaan