R
Rubman
Ik heb regelmatig vastlopers tijden het kijken van een serie of film via de NAS (Synology)
Dit gebeurt dan vooral tijdens het pauzeren. Hierna reageert de box helemaal nergens meer op en is de enige oplossing een harde reset door middel van de aan/uit knop op de achterkant.
Twonky is niet te installeren op mijn NAS, dit wil ik ook niet aangezien er een prima media server in zit.
Meerdere mensen met dit probleem?
Dit gebeurt dan vooral tijdens het pauzeren. Hierna reageert de box helemaal nergens meer op en is de enige oplossing een harde reset door middel van de aan/uit knop op de achterkant.
Twonky is niet te installeren op mijn NAS, dit wil ik ook niet aangezien er een prima media server in zit.
Meerdere mensen met dit probleem?