- Berichten
- 73
Ik weet niet of het al eerder voorbij is gekomen, maar de laatste tijd hebben we als de de timeshift functie gebruiken last van blokkerig beeld, vastlopers van een paar seconden en soms helemaal. Het enige wat dan nog resteert is de aan en uit knop op de achterkant.
Als we via kanaal 999 de signaaltest doen is deze rond de 80 procent. De harde schijf is voor 38vol.
Ik heb al een keer een fabrieksreset gedaan, maar het probleem blijft.
Heeft iemand anders dit ook (gehad) en wat is er toen aan gedaan? (voordat ik de HD bel voor een andere decoder.)
gr Koos
Als we via kanaal 999 de signaaltest doen is deze rond de 80 procent. De harde schijf is voor 38vol.
Ik heb al een keer een fabrieksreset gedaan, maar het probleem blijft.
Heeft iemand anders dit ook (gehad) en wat is er toen aan gedaan? (voordat ik de HD bel voor een andere decoder.)
gr Koos