• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

vastlopen tijdens timeshift

Berichten
73
Ik weet niet of het al eerder voorbij is gekomen, maar de laatste tijd hebben we als de de timeshift functie gebruiken last van blokkerig beeld, vastlopers van een paar seconden en soms helemaal. Het enige wat dan nog resteert is de aan en uit knop op de achterkant.

Als we via kanaal 999 de signaaltest doen is deze rond de 80 procent. De harde schijf is voor 38vol.

Ik heb al een keer een fabrieksreset gedaan, maar het probleem blijft.

Heeft iemand anders dit ook (gehad) en wat is er toen aan gedaan? (voordat ik de HD bel voor een andere decoder.)

gr Koos
 
gisteren contact gehad met de HD en daar blijkt mijn retour signaal veel te hoog te zijn waardoor er storingen op kunnen treden? Geadviseerd wordt om een splitter tussen de TV kabel en de decoder te zetten om het signaal te dempen.

Vanmiddag een RF splitter plaatsen in de meterkast om daar het signaal al te dempen.
 
Het signaal te hoog. Dat is bijzonder. Die had ik nog niet eerder gjehoord.
Ik herken het probleem wel.ik heb het alleen op mijn extra mediabox
 
nijssenr zei:
Het signaal te hoog. Dat is bijzonder. Die had ik nog niet eerder gehoord.

Dan mis je toch een aantal berichten, want het is hier toch al wat vaker gemeld dat er klanten zijn met een te hoog signaal.

Hier was het signaal ook te hoog... op andere aansluiting gezet (in de straatkast) en het was weer in orde.
 
Terug
Bovenaan