Beste forum leden.
De laatste 2 weken worden wij bijna iedere avond geconfronteerd dat de Philips HD DVR vast loopt. Zappen wil niet ook de box via de AB uitzetten gaat ook niet en als we geluk hebben reset de box zich zelf na ± 2min. anders helpt alleen de stroom er af en er weer op.
Is dit het teken dat de box aan het overlijden is (per slot van rekening gaat de box al een aantal jaren mee) of is het een technisch makement?
Ps. ik zit nog niet echt te wachten om de box om te ruilen voor aan ander exemplaar laat staan de Horizon box.
Cheers.
De laatste 2 weken worden wij bijna iedere avond geconfronteerd dat de Philips HD DVR vast loopt. Zappen wil niet ook de box via de AB uitzetten gaat ook niet en als we geluk hebben reset de box zich zelf na ± 2min. anders helpt alleen de stroom er af en er weer op.
Is dit het teken dat de box aan het overlijden is (per slot van rekening gaat de box al een aantal jaren mee) of is het een technisch makement?
Ps. ik zit nog niet echt te wachten om de box om te ruilen voor aan ander exemplaar laat staan de Horizon box.
Cheers.
