• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Vastlopen mediabox steeds om 18:10u

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Eric
  • Startdatum Startdatum
E

Eric

Nu reeds een paar keer meegemaakt in 2 a 3 weken dat terwijl ik RTL-nieuws opneem
de box vastloopt om 18:10u (staat in het LCD) en ik mijn opname kwijt ben.

Dit gebeurt op de zilveren (thomson) DVR-box.
Heb boven op de slaapkamer de zwarte DVR (ook thomson ?) staan, die werkt perfekt.

De zilveren box heeft voor zover ik weet de laatste firmware (3.7.0.3),
en ik heb hem al eens ge-reset naar fabrieksinstellingen.

Iemand een idee ?
 
Ik zou met de HD bellen.Kijk het is en blijft electronica en daar geld
dat het altijd stuk kan ,nieuw of oud maakt niet uit.Als ik dit zo
lijkt het me meer dat harde schijf of stuk is of kapotte clusters heeft
en dat resulteerd in een vastloper dat is bij een computer ook zo.
Gezien je niet kan en mag de harde schijf zelf te vervangen even bellen met de HD en uitleggen en vragen om om te ruilen.

Succes.
 
Terug
Bovenaan