E
Eric
Nu reeds een paar keer meegemaakt in 2 a 3 weken dat terwijl ik RTL-nieuws opneem
de box vastloopt om 18:10u (staat in het LCD) en ik mijn opname kwijt ben.
Dit gebeurt op de zilveren (thomson) DVR-box.
Heb boven op de slaapkamer de zwarte DVR (ook thomson ?) staan, die werkt perfekt.
De zilveren box heeft voor zover ik weet de laatste firmware (3.7.0.3),
en ik heb hem al eens ge-reset naar fabrieksinstellingen.
Iemand een idee ?
de box vastloopt om 18:10u (staat in het LCD) en ik mijn opname kwijt ben.
Dit gebeurt op de zilveren (thomson) DVR-box.
Heb boven op de slaapkamer de zwarte DVR (ook thomson ?) staan, die werkt perfekt.
De zilveren box heeft voor zover ik weet de laatste firmware (3.7.0.3),
en ik heb hem al eens ge-reset naar fabrieksinstellingen.
Iemand een idee ?