• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Vaste telefonie.

  • Onderwerp starter Onderwerp starter febels
  • Startdatum Startdatum
F

febels

Is een abonnement van vatse telefonie per maand opzegbaar?

Ik lees op de site van UPC dat er een gratis internetaansluiting bij zit. Ok het is wel niet snel, maar kan ik daar wel gewoon mee internetten?
 
febels zei:
Is een abonnement van vatse telefonie per maand opzegbaar?
Lees de voorwaarden zou ik zeggen.

Hint: Nee

Ik lees op de site van UPC dat er een gratis internetaansluiting bij zit. Ok het is wel niet snel, maar kan ik daar wel gewoon mee internetten?
Tuurlijk kun je er mee internetten, dat kan ook met een 1Kbps/1Kbps verbinding... De vraag is: wáár wil je het voor gebruiken? De snelheid is min of meer vergelijkbaar met de snelheid van een een internetverbinding via een inbelmodem...
 
Volgens de Algemene voorwaarden internet telefonie is het een abonnement van 12 maanden met stilzwijgende verlenging van steeds 12 maanden.
Je kunt echter het beste even contact opnemen met UPC, want voor sommige andere producten staat het ook zo in de voorwaarden, maar is de contractsduur toch korter.

Houd er rekening mee dat de tarieven voor bellen per 1 januari 2008 omhoog gaan.
Bellen gaat van 2,5 naar 3,5 euro ct per minuut en het starttarief gaat van 5 naar 10 eurocent per minuut.
De belkosten worden daarmee de op een na duurste van Nederland.
Het abonnement is wel goedkoop en je hebt er dan ook nog dat internet bij.
Voor veelbellers zijn de duurdere abonnementen Freetime, of Anytime ('s avonds & 's nachts of 24 uur / dag gratis bellen naar vaste nummers) interressant.
 
Terug
Bovenaan