R
ratar
Ik wil standaard uitzendingen opnemen. Ik ben een fan van Startrek op Sci-fi. Ik weet dat je aan kunt geven dat hij altijd alle afleveringen kan opnemen. Maar ik weet niet meer hoe.
Ik heb al vanalles geprobeerd...wie heeft de gouden tip!!
Ik heb al vanalles geprobeerd...wie heeft de gouden tip!!