K
kustlijn
Sinds een paar dagen loopt mijn Panasonnic decoder vast.
Geen beweging meer in te krijgen.
Reboten helpt niet, terug naar fabrieks instellingen ook niet.
Ik krijg de decoder slechts op een ander kanaal waar deze erg snel vast loopt.
Ik kan dan slechts de stekker uit het stopkontakt halen en hopen dat hij gaat reboten.
Meestal valt hij na dit weer in oude gewoonte van het vast lopen.
Ik heb geen vertrouwen meer in de helpdesk, dus mijn vraag aan u is:
Wie weet raad?
Bijvoorbaat dank
Geen beweging meer in te krijgen.
Reboten helpt niet, terug naar fabrieks instellingen ook niet.
Ik krijg de decoder slechts op een ander kanaal waar deze erg snel vast loopt.
Ik kan dan slechts de stekker uit het stopkontakt halen en hopen dat hij gaat reboten.
Meestal valt hij na dit weer in oude gewoonte van het vast lopen.
Ik heb geen vertrouwen meer in de helpdesk, dus mijn vraag aan u is:
Wie weet raad?
Bijvoorbaat dank