N
nhemert
Hallo Mensen
Wij zitten hier al een poos met een vervelend probleem.
Een week of 4-5 terug begon ons modem spontaan te resetten.
Na het een dag aangekeken te hebben is er naar de klantenservice gebeld,
conclusie van de klantenservice "modem kapot" (cisco modem).
Monteur is geweest en we kregen een ubee modem met router in 1.
Alles werkte weer perfect en we konden weer gewoon normaal internetten en bellen.
Een week nadat we een nieuw modem hadden begon het hele verhaal weer opnieuw, steeds reset het modem zichzelf en soms kwam hij meteen weer online maar soms duurde het ook geween een half tot een uur voordat het weer werkte waarna hij meteen weer opnieuw begon.
Monteur kwam weer langs en heeft het kaste waar de kabel binnenkomt vervangen. Probleem was weer opgelost.
Een week later begon het gezeur weer, dezelfde monteur kwam weer langs en heeft het signaal gemeten, volgens de beste man was dat niet optimaal maar na de stekker in de buurtkast te hebben vervangen moest het goed zijn.
Weer ging het een week goed totdat gister het modem weer zin had om opnieuw op te starten. Ziggo weer gebeld en die beste man zij dat er net een nieuwe firmware update was en dat die het probleem zou verhelpen.
Totdat het modem vanmorgen offline ging was het weer even goed.
Ik ben vanmorgen zelf eens ingelogd in het modem en heb even wat screenshots gemaakt en aan de hand daarvan lijkt het mij dat er iets niet helemaal goed zit
Het gaat mij om de correctablen en de uncorrectables welke die bereikt heeft na een uurtje uptime
Ik hoop dat hier iemand is die nog ideeën heeft over wat ik de monteur die vrijdag komt kan vragen/vertellen want wij worden er hier thuis een beetje moedeloos van dat we niet eens een telefoon gesprek normaal kunnen afmaken.
Alvast bedankt
Wij zitten hier al een poos met een vervelend probleem.
Een week of 4-5 terug begon ons modem spontaan te resetten.
Na het een dag aangekeken te hebben is er naar de klantenservice gebeld,
conclusie van de klantenservice "modem kapot" (cisco modem).
Monteur is geweest en we kregen een ubee modem met router in 1.
Alles werkte weer perfect en we konden weer gewoon normaal internetten en bellen.
Een week nadat we een nieuw modem hadden begon het hele verhaal weer opnieuw, steeds reset het modem zichzelf en soms kwam hij meteen weer online maar soms duurde het ook geween een half tot een uur voordat het weer werkte waarna hij meteen weer opnieuw begon.
Monteur kwam weer langs en heeft het kaste waar de kabel binnenkomt vervangen. Probleem was weer opgelost.
Een week later begon het gezeur weer, dezelfde monteur kwam weer langs en heeft het signaal gemeten, volgens de beste man was dat niet optimaal maar na de stekker in de buurtkast te hebben vervangen moest het goed zijn.
Weer ging het een week goed totdat gister het modem weer zin had om opnieuw op te starten. Ziggo weer gebeld en die beste man zij dat er net een nieuwe firmware update was en dat die het probleem zou verhelpen.
Totdat het modem vanmorgen offline ging was het weer even goed.
Ik ben vanmorgen zelf eens ingelogd in het modem en heb even wat screenshots gemaakt en aan de hand daarvan lijkt het mij dat er iets niet helemaal goed zit
Het gaat mij om de correctablen en de uncorrectables welke die bereikt heeft na een uurtje uptime
Ik hoop dat hier iemand is die nog ideeën heeft over wat ik de monteur die vrijdag komt kan vragen/vertellen want wij worden er hier thuis een beetje moedeloos van dat we niet eens een telefoon gesprek normaal kunnen afmaken.
Alvast bedankt