Ziggo komt met een ogenschijnlijk leuke nieuwe dienst, maar desondanks heb ik vandaag de wifispots uitgezet.
Probleem was/is dat onze ipods, ipads en iphones telkens verbinding maken met de hotspot ipv het eigen netwerk. Je werkt dus steeds op een trager netwerk, en je betaalt juist meer voor een sneller netwerk.
Opnieuw instellen van je eigen netwerk helpt ook niet, zoals sommige op internet beweren. Met Ziggo klantenservice gemaild en gebeld, maar daar komen ze niet veel verder dan dat je handmatig iedere keer het gewenste netwerk moet selecteren.
Modem zend wel nog het signaal van de wifispot uit, maar volgens de klantenservice zou dat binnen 24 uur moeten stoppen. Dat ga ik morgen wel nog controleren, want het moet niet zo zijn dat ik er geen gebruik meer van kan maken, maar dat de wifispot voor anderen wel bereikbaar blijft.
Als iemand een oplossing voor dit probleem heeft, hoor ik het graag.
Als ik Ziggo moet geloven, steken zij er geen energie in.
Probleem was/is dat onze ipods, ipads en iphones telkens verbinding maken met de hotspot ipv het eigen netwerk. Je werkt dus steeds op een trager netwerk, en je betaalt juist meer voor een sneller netwerk.
Opnieuw instellen van je eigen netwerk helpt ook niet, zoals sommige op internet beweren. Met Ziggo klantenservice gemaild en gebeld, maar daar komen ze niet veel verder dan dat je handmatig iedere keer het gewenste netwerk moet selecteren.
Modem zend wel nog het signaal van de wifispot uit, maar volgens de klantenservice zou dat binnen 24 uur moeten stoppen. Dat ga ik morgen wel nog controleren, want het moet niet zo zijn dat ik er geen gebruik meer van kan maken, maar dat de wifispot voor anderen wel bereikbaar blijft.
Als iemand een oplossing voor dit probleem heeft, hoor ik het graag.
Als ik Ziggo moet geloven, steken zij er geen energie in.