• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Vandaag Horizon maar 6 mnd korting geldt niet.

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Wageningen1911
  • Startdatum Startdatum
W

Wageningen1911

Sinds vandaag heb ik zo'n horizon kastje opgehaald in de winkel.
Daar adverteren met 6 mnd korting.
Alleen heb ik daar geen recht op als bestaande klant.
Ik had 50 mb internet digitale tv en telefonie.
Ik heb gekozen voor 60 mb Horizon telefonie en een extra pace box voor boven.
Tevens moest ik 49 euro adm. kosten betalen.
Klopt dit wel
 
Had gisteren exact hetzelfde. Ik werd keurig te woord gestaan en geadviseerd door Claudia van de Helpdesk.

In de UPC winkel werd mij verteld dat ik wel korting kreeg, toen ik wilde bestellen gold de korting niet en moest ik ook nog 46 euro betalen voor aansluitkosten.

Jammer dat bedrijven als UPC, KPN, Vodafone etc. deze regels hanteren.
Als ik mijn bestaande klanten dit zou voorstellen rennen ze lachend weg. in Telecomland kan dit kennelijk allemaal.

Ik werd er nog even op gewezen dat ik dan maar 3 weken eerder dit abonnement had moeten afsluiten. Dan gold de actie wel namelijk.

Denk dat UPC mij 3 weken geleden had moeten contacteren. Nu denk ik erover om toch maar naar de concurrent te rennen en mijn glasvlezelbox maar laat activeren.
 
globe zei:
Denk dat UPC mij 3 weken geleden had moeten contacteren. Nu denk ik erover om toch maar naar de concurrent te rennen en mijn glasvlezelbox maar laat activeren.

Mij heeft UPC ook niet gecontacteerd en toch heb ik optimaal geprofiteerd van deze actie als bestaand abonnee, gewoon regelmatig de site van UPC raadplegen en ik heb mij maanden geleden al aangemeld voor de Horizon Box nieuwsbrief, maar veel plezier bij de glasvezelboer.
 
Tsja. Helaas niet gezien in de nieuwsbrief, jammer. UPC is niet de enige met dit soort rare policies trouwens. Er zijn meer telecom en totaalaanbieders die dit soort constructies hanteren. Kennelijk is het lucratiever om klanten bij concurrent weg te kapen dan je bestaande klanten te behouden.
 
Volgens UPC moet je een dienst er bij nemen bla bla om gebruik te kunnen maken van de korting. Nu wordt Horizon gepresenteerd als een alles in 1 oplossing en een totaal nieuw/uniek (blabla :P) iets... Dus je maakt wel degelijk gebruik van iets nieuws. En als je contractvrij bent (dus al langer dan 1 jaar UPC) gewoon retentie bellen en zeggen dat je de hele zooi wilt opzeggen omdat je zo niet wenst behandeld te worden als trouwe klant.
 
Ik heb jaren geleden hetzelfde meegemaakt met Telfort. Nieuwe klanten kregen alles gratis geregeld hoefden zelfs geen aansluitkosten te betalen. Ik ging verhuizen en kreeg te horen dat ik voor mijn verhuizing 25 Euro kosten moeten maken.
Een mail gestuurd dat ik niet meer ging verhuizen, maar mijn abbo wilde opzeggen, zodat ik het op het nieuwe adres als nieuwe klant kon aanvragen.

Daarbij aangegeven dat het beide partijen een hoop administratieve rompslomp zou schelen als ze deze stap zouden overslaan.

Binnen 10 dagen antwoord dat ik geen verhuiskosten hoefde te betalen. ;D
 
Terug
Bovenaan