E
eijndj
Hoi,
Vandaag gebeld door UPC. Ik kan Horizon gratis testen t/m eind jan 2013. Had mezelf enige maanden geleden opgegeven middels een mail die ik van UPC gekregen had. Wat me wel dwars zit, ik ga een nieuw abonnement aan voor 1 jaar. Aan het einde van de testperiode doen ze me een aanbod. Nu betaal ik 70 euro, 120 MB internet, digitale TV royaal met DVR (geen HD) en bellen europa (geen 06). Die 70 euro is incl. de kabelkosten (eurotje of 15-16).
Ben bang dat het straks echt stukken duurder gaat worden. Wie heeft hier reeds ervaring mee of kan me adviseren?
Overigens wil ik wel mijn Linksys router blijven gebruiken en niet de routerfunctie van de nieuwe mediabox
Mvg,
Jeroen
Vandaag gebeld door UPC. Ik kan Horizon gratis testen t/m eind jan 2013. Had mezelf enige maanden geleden opgegeven middels een mail die ik van UPC gekregen had. Wat me wel dwars zit, ik ga een nieuw abonnement aan voor 1 jaar. Aan het einde van de testperiode doen ze me een aanbod. Nu betaal ik 70 euro, 120 MB internet, digitale TV royaal met DVR (geen HD) en bellen europa (geen 06). Die 70 euro is incl. de kabelkosten (eurotje of 15-16).
Ben bang dat het straks echt stukken duurder gaat worden. Wie heeft hier reeds ervaring mee of kan me adviseren?
Overigens wil ik wel mijn Linksys router blijven gebruiken en niet de routerfunctie van de nieuwe mediabox
Mvg,
Jeroen