- Berichten
- 115
Weet iemand hoe ik storing op de CI+ module weg kan werken? bijvoorbeeld met een box kan je de stekker eruit doen wachten en dan terug zetten, dat wil wel is helpen, MAAR hoe zit dat met de CI+
Ned 1,2,3,RTL4, VERONICA hebben allemaal last van smeltende beelden / blokjes beelden!!
Iemand hier die toevallig een oplossing weet?
mvg,
Steve
Ned 1,2,3,RTL4, VERONICA hebben allemaal last van smeltende beelden / blokjes beelden!!
Iemand hier die toevallig een oplossing weet?
mvg,
Steve