• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

vanavond (22-01) storing op CI+ zenders

Berichten
115
Weet iemand hoe ik storing op de CI+ module weg kan werken? bijvoorbeeld met een box kan je de stekker eruit doen wachten en dan terug zetten, dat wil wel is helpen, MAAR hoe zit dat met de CI+

Ned 1,2,3,RTL4, VERONICA hebben allemaal last van smeltende beelden / blokjes beelden!!

Iemand hier die toevallig een oplossing weet?

mvg,
Steve
 
Ehhh, de stekker eruit doen, wachten en dan er weer indoen?

Van je tv dan welteverstaan.
 
stevefilmfreak54 zei:
Weet iemand hoe ik storing op de CI+ module
Hoe weet je dat het op de CI+ module zit, en het geen algemene storing bij jou in de buurt o.i.d. is?
 
Heb het hier ook geconstateerd op Veronica, dacht niet aan de CI+. Gewoon morgen weer 'ns kijken of de zon dan wel schijnt?
 
CI+ decodereer het signaal alleen maar.
De storing zit in het ontvangen signaal van het Tv-toestel.

Kabels!!!

73's
 
Terug
Bovenaan