• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

'Vanaf komend voorjaar TV 538'

  • Onderwerp starter Onderwerp starter martinvhaarlem
  • Startdatum Startdatum
M

martinvhaarlem

'Vanaf komend voorjaar TV 538'

Jan-Willem Brüggenwirth, algemeen directeur van Radio 538, ontvouwt in gesprek met Broadcast Magazine zijn toekomstvisie: binnenkort start de radiozender met het eigen tv-kanaal TV 538 en gaat experimenteren met betaalradio.


"Ik ben nu aan het praten met UPC, Ziggo, de grote jongens. TV 538 gaat komend voorjaar draaien via digitale televisie. Dit is een heel spannend project, het wordt heel leuk. Vergis je niet, we hebben heel veel beeldmateriaal van Koninginnedag tot ons nieuwe feest Evolution in Assen. En optredens, shows op locatie, er is zoveel vastgelegd. Daar kan veel meer mee dan alleen online wat stukjes vertonen", aldus Brüggenwirth.

Volgens de algemeen directeur wordt TV 538 niet hetzelfde als TMF en MTV: "Het wordt anders: zij draaien clipjes, wij hebben meer itempjes. We zullen een aantal herkenbare momenten hebben. Een soort 5 Uur Show tussen vijf uur ‘s middags en zeven uur ‘s avonds. Specials met artiesten. Koppelingen met programma’s, zoals Dance Department op zaterdagavond. Optredens van DJ Tiësto. En ik zou wel de tv-versie van de Top 40 willen hebben. Dat kan allemaal ten koste gaan van de bestaande muziekzenders. In die zin denk ik dat TMF en MTV zich wel zorgen moeten gaan maken. De kabelaars zijn bereid om voor onze content te betalen. Nu moeten we nog financieel tot elkaar komen. Voor de kijker maakt het niet uit, die krijgt TV538 gewoon in zijn digitale muziekpakket."

Bron: Broadcastmagazine.nl (20-11-2009)
 
Hoppa weer een nieuw melkkoe voor UPC en ik zou zeggen kom maar op met die rode knoppen ;)

Verder wel cool die nieuwe zender :)
 
In het begin van het kabeltijdperk was de radio leuk gevarieerd met veel buitenlandse zenders zo als bfbs, afn, bbc en franstalig. Dat is allemaal verdwenen voor nederlandse meuk die allemaal beweren anders te zijn dan anderen. (het verschil zit hem volgensmij in de leuteraar
die de "muziek" aan elkaar leuterd)

Met de digitale tv gaat het de zelfde kant op. Meer van het zelfde van diverse nederlandse bronnen. Zit dus niet te wachten op TV 538. >:(
 
Wordt waarschijnlijk opgenomen in music zone en wordt dit pakket opgetuigd om het aantrekkelijker te maken daar is toch niets op tegen.
Als je er niet van houd hoef je het niet te nemen. :)
 
Aah, leuk .. Nog een zender die veel van het zelfde gaat uitzenden! :o
 
Aangezien het waarschijnlijk een betaalde zender wordt en dus heel goed in music zone past heb je er geen last van als je geen abonnement hierop neemt :)
 
Leuk, de hele dag... Welkom bij 538, het is nu 7.05 uur bij 538, op naar het 538 weer, en nu de 538 files, ha, ha, ha, ha, ha, ha, de 538 megazone hits, het is nu 7.10 op 538 ontbijttv, we gaan naar Ronald de Boer luisteren, ha, ha, ha, ha..... zucht......

Je moet er van houden ;-) ::)

Kijk ik toch liever naar Giel en Gerard, en straks weer het glazen huis....
 
Favoriete radio zender van mij, Helaas zal wel weer music pakket worden
 
max147 zei:
Kijk ik toch liever naar Giel en Gerard, en straks weer het glazen huis....

Ligt misschien aan mij , maar wie zijn Giel en Gerard :-\
Moet ik die ergens van kennen, of luister ik gewoon teveel 538
pff glazenhuis was da nou weer.
Dan maar gewoon 538 TV heur :D
 
Terug
Bovenaan