• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Vanaf 26 maart: Discovery met rode knop

  • Onderwerp starter Onderwerp starter pb1
  • Startdatum Startdatum
johngazon zei:

Please press the red button and this device will blow up ;D

Bij mij is het rode knopje trouwens meestal: uitzetten.

In Engeland gebruiken zenders dit systeem al heel lang trouwems, de meningen zijn verdeeld of men het wat vindt.
 
Terug
Bovenaan