• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Vanaf 1 september Animal Planet HD bij UPC

  • Onderwerp starter Onderwerp starter psa
  • Startdatum Startdatum

psa

Berichten
1.584
Vandaag heeft Discovery bekend gemaakt dat Animal Planet HD vanaf 1 september óók bij UPC te zien zal zijn. Eerder werd door Ziggo al bekend gemaakt dat deze zender op diezelfde datum ook in het TV Plus pakket van Ziggo opgenomen zal worden.

Het toevoegen van deze zender aan het pakket is vooral interessant voor de kijkers, omdat de SD versie van deze zender niet meer na 18:00 uur te zien is. Discovery heeft namelijk, zowel analoog als digitaal, het kanaal van Animal Planet gedeeld met hun nieuwe vrouwenzender TLC. Door toevoeging van Animal Planet HD hebben de kijkers weer toegang tot de programma’s van Animal Planet na 18:00 uur.

Bron: Discovery en Piet Boon weblog
 
Ook ik ga alleen nog maar af op officieele bekendmakingen van UPC en niet op andere bronnen zie de aankondigingen van discovery i.d. voor deze maand.
En zelfs dat laatste onder voorbehoud het zelf ook gezien te hebben.
 
Volgens mij zijn abonnees nog steeds niet schriftelijk geïnformeerd door UPC over SLAM!TV en BravaNL. Dus wacht jij maar lekker Cornelis.
 
Piet Boon
Nee dat klopt, ik neem het jouw ook niet kwalijk en ik volg je blog nog steeds, maar de move met discovery i.d. met reklame en al en dat we zelf eerst moesten ontdekken dat UPC het nog niet uitzond voor UPC met een reactie kwam doen mij terughoudend reageren.
UPC heeft bij mij weer wat aan vertrouwen verloren en zal dat eerst maar weer eens moeten terugverdienen.

Het is dus niet zo dat ik jouw bericht en Discovery niet vertrouw, maar UPC het even verknald heeft.
 
Als het nieuws zo blijft komen, wordt september voor UPC nog een belangrijke maand.
Ten eerste nieuwe zenders als Animal Planet HD, Mezzo Live HD, Investigation Discovery en waarschijnlijk nog andere kanalen (toch eindelijk de uitbreiding die in deze maand al werd verwacht? bron: https://www.totaaltv.nl/?action=nieuws&id=5394).
Ten tweede, als de informatie van Webwereld klopt en alle tests goed verlopen, zou in September ook de uitrol van de nieuwe Horizon box gaan beginnen. (Bron: https://webwereld.nl/nieuws/107137/-geheime--upc-box-streamt-naar-tv-s-en-tablets.html)
 
pb1 zei:
Volgens mij zijn abonnees nog steeds niet schriftelijk geïnformeerd door UPC over SLAM!TV en BravaNL. Dus wacht jij maar lekker Cornelis.

Nee, dat klopt. Alleen via de blauwe knop van kanaal 11.
 
Hier in ieder geval niets ontvangen behalve de bekende nieuwsbrief met een bericht over TV 538 en niets over de andere.
 
Terug
Bovenaan