E
emeu1
Hallo,
ik ben overgestapt op Ziggo Mobiel.
Omdat er vrijwel geen 3G en regelmatig zelfs geen Edge dekking is in het gebied waar ik woon, heb ik Ziggo Mobiel na 6 dagen weer opgezegd.
Volgens de algemene voorwaarden kan ik per direct naar een andere provider (is bevestigd door Ziggo).
Echter, mijn nieuwe provider (T-Mobile) heeft nu tot drie keer toe gepoogd nummerbehoud aan te vragen bij Ziggo Mobiel. Telkens gaat dat mis en is de melding (die ik van T-Mobile krijg):
"Het 06-nummer is onbekend bij de opgegeven provider".
Ik heb verschillende malen contact gehad met de Ziggo helpdesk en telkens hebben ze bevestigd dat ik per direct weg kan en het 06-nummer "vrijgegeven" is voor nummerportering.
Is er iemand anders overgestapt van Ziggo mobiel naar een andere provider?
Zo ja, welke "huidige provider" moet er dan opgegeven worden om nummerportering mogelijk te maken?
Zoals gezegd, "Ziggo Mobiel" opgeven werkt niet.
M.vr.gr.
emeu1
ik ben overgestapt op Ziggo Mobiel.
Omdat er vrijwel geen 3G en regelmatig zelfs geen Edge dekking is in het gebied waar ik woon, heb ik Ziggo Mobiel na 6 dagen weer opgezegd.
Volgens de algemene voorwaarden kan ik per direct naar een andere provider (is bevestigd door Ziggo).
Echter, mijn nieuwe provider (T-Mobile) heeft nu tot drie keer toe gepoogd nummerbehoud aan te vragen bij Ziggo Mobiel. Telkens gaat dat mis en is de melding (die ik van T-Mobile krijg):
"Het 06-nummer is onbekend bij de opgegeven provider".
Ik heb verschillende malen contact gehad met de Ziggo helpdesk en telkens hebben ze bevestigd dat ik per direct weg kan en het 06-nummer "vrijgegeven" is voor nummerportering.
Is er iemand anders overgestapt van Ziggo mobiel naar een andere provider?
Zo ja, welke "huidige provider" moet er dan opgegeven worden om nummerportering mogelijk te maken?
Zoals gezegd, "Ziggo Mobiel" opgeven werkt niet.
M.vr.gr.
emeu1