• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

van z1 naar z3 nog steeds niet doorgevoerd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
C

chrisduijn

ik heb 2 weken geleden, mijn internet van een
z1 abonnement (20mb) naar een z3 abonnement (150)
echter als ik een speedtest uitvoer komt het niet
hoger dan 14/17mb. ik heb hier al verschillende keren
voor gebeld en kreeg uiteindelijk te horen dat ze me een
email'tje zouden sturen, met daarin uitleg hoe ik het zelf
mocht opvoeren. email is echter nooit binnen gekomen:/
bleek een week later dat ze niet: @outlook ervan gemaakt
hadden maar: @outlouk:? normaal gesproken zou ik hier geen
probleem van maken maar dit geintje kost geld.
mijn vraag: wat adviseren jullie dat ik hier aan doe?
B.V.D. :wink:
 
Maar is die heb je nu wel die 150Mbit? Probeer anders even je modem te resetten.

Wat staat er bij Mijn Ziggo met wat soort abonnement je hebt?
 
150 Mb/s is nog nergens uitgerold (helaas). Z3 is volgens mij nu nog 80/8 Mb/s.
Maar inderdaad, wat Mario al zei, probeer je modem eens te resetten (even de spanning er voor een sec. of 10 van af).
Misschien is je verhoging wel doorgevoerd, maar kon of heeft ziggo je modem niet op afstand gereset, dit is n.l. nodig is om je modem op je nieuwe snelheid ingesteld te krijgen.

Enne, instucties om zelf je snelheid op te voeren? Dat kun je niet zelf, dit is een actie welke alleen door en bij ziggo gedaan kan worden. Iets van een beetje met het bekende kluitje het riet in gestuurd.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
opgelost!!!

:applause: het is gelukt.
ik heb voor de zoveelste keer naar ziggo gebeld maar nu met resultaat.
ze hebben mn modem op afstand gereset naar fabrieks instellingen,
zodat mn abonnement opnieuw werd doorgevoerd.
dit was met succes verlopen.
van 20mb naar 90mb.

iedereen bedankt voor het meedenken.:wink:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan