• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Van thomson naar arris > snelheid zakt aanzienlijk

  • Onderwerp starter Onderwerp starter stuffie
  • Startdatum Startdatum
S

stuffie

Ik heb net een nieuwe toegestuurde arris modem aangesloten (wegens light > power wijziging) en wat blijkt? Ik haal er maar 30 kbyte/sec mee! Sluit ik die thomson weer aan, dan haal ik 600 kbyte/sec. Oftewel: de thompson is 20 keer zo snel als de arris?????

Doe ik iets verkeerd?
 
Zat er toevallig een brief bij het modem waarin staat dat je na het aansluiten van het modem
even naar provisioning.upc.nl moet gaan?

8)
 
kashmir zei:
Zat er toevallig een brief bij het modem waarin staat dat je na het aansluiten van het modem
even naar provisioning.upc.nl moet gaan?

8)
klopt je moet even dat doen dan is je snelhied weer goed ;)
 
Ja, dat heb ik geprobeerd, maar ik kom er niet op. Hij zegt steeds username/wachtwoord fout. Maar ik ga het nog wel een keer proberen.
 
Kan iemand mij even helpen met inloggen op provisioning. Ik heb geen idee wat ik moet invullen. Ik heb hier wel een blaadje uit 2004 met daarop wat codes die er als volgt uit zien:

SID: INT000XXXXX
Gebruikersnaam: xx.xxxxxxx
Eigen wachtwoord: onbekend

E-mail adres : [email protected]
Systeem wachtwoord: xxxxxxxxxxx

Wat moet ik nou invullen. Ik heb vanalles geprobeerd, waaronder natuurlijk ook SID/Systeemwachtwoord en Geberuiksnaam/Systeemwachtwoord. Ik krijg continu gebruikersnaam/wachtwoord incorrect.
 
Is wat je moet invullen hetzelfde als bij webmail.chello.nl? Want daar kom ik wel in.
 
In de brief die bij je nieuwe modem zit, staat het juiste SID en wachtwoord.

8)
 
Nee, er zit geen brief bij, alleen een installatiehandleiding.
 
Terug
Bovenaan