M
MelvinB
Ik heb vanmiddag mijn Horizon ontvangen.
Na wat gepruts met het beeld en de Horizon het niet draadloos kunnen verbinden met mijn router heb ik de Horizon teruggezet naar Fabrieksinstellingen om overnieuw te beginnen.
Na de reset van de Horizon kreeg ik nu bij elke zender de melding dat ik niet de juiste abbo heb.
Nu heb ik de oude Pace weer aangesloten, maar ik krijg daar dezelfde melding. Ook na een harde reset van de Pace.
Iemand die een idee heeft hoe dit kan?
Ik heb 2 x de HD gebeld, maar de 1e keer vloog na een tijd wachten spontaan de verbinding eruit.
De 2e keer heb ik het na 40 min. wachten opgegeven...
Na wat gepruts met het beeld en de Horizon het niet draadloos kunnen verbinden met mijn router heb ik de Horizon teruggezet naar Fabrieksinstellingen om overnieuw te beginnen.
Na de reset van de Horizon kreeg ik nu bij elke zender de melding dat ik niet de juiste abbo heb.
Nu heb ik de oude Pace weer aangesloten, maar ik krijg daar dezelfde melding. Ook na een harde reset van de Pace.
Iemand die een idee heeft hoe dit kan?
Ik heb 2 x de HD gebeld, maar de 1e keer vloog na een tijd wachten spontaan de verbinding eruit.
De 2e keer heb ik het na 40 min. wachten opgegeven...