• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Van Horizon terug naar Pace: werkt ook niet meer

  • Onderwerp starter Onderwerp starter MelvinB
  • Startdatum Startdatum
M

MelvinB

Ik heb vanmiddag mijn Horizon ontvangen.
Na wat gepruts met het beeld en de Horizon het niet draadloos kunnen verbinden met mijn router heb ik de Horizon teruggezet naar Fabrieksinstellingen om overnieuw te beginnen.
Na de reset van de Horizon kreeg ik nu bij elke zender de melding dat ik niet de juiste abbo heb.
Nu heb ik de oude Pace weer aangesloten, maar ik krijg daar dezelfde melding. Ook na een harde reset van de Pace.

Iemand die een idee heeft hoe dit kan?

Ik heb 2 x de HD gebeld, maar de 1e keer vloog na een tijd wachten spontaan de verbinding eruit.
De 2e keer heb ik het na 40 min. wachten opgegeven...
 
De Pace is gedeactiveerd na het activeren van de Horizon. Deze zal ook niet meer werken.
Je heb kans dat het even duurt na het activeren dat alles omgezet is en weer werkt.
 
Dus een nachtje overheen laten gaan zou kunnen helpen?
Of moet ik sowieso de HD inschakelen voor dit probleem?
 
Horizon aansluiten en even een paar uur wachten. Mocht hij morgen nog niet werken de hd bellen.
 
Ga ik dat maar doen.
De box blijft nu online door de juiste downstream freqs en ook is ie nu eindelijk draadloos verbonden met mijn eigen router. Streaming vanaf mijn pc werkt ook.

Enkel de tv-zenders doen het dus nog niet.
 
Heb nog steeds hetzelfde probleem.
Hang nog in de wacht bij de HD.
 
Inmiddels dankzij HD beeldsignaal weer terug.
 
Terug
Bovenaan