Van freetime naar anytime

mokum64

Forum Gebruiker
Berichten
1.377
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Vorige week heb ik via de website van UPC mijn telefonieabo "ge-upgraded" van Freetime naar Anytime. Hiervan heb ik 2 dagen later per email en per post van UPC een bevestiging ontvangen. Daarin stond vermeld dat Anytime al geactiveerd was. Toch worden nog steeds de verbruikskosten van de afgelopen dagen gewoon berekend als ik op de website onder "Mijn UPC" het telefonieverbruik bekijk. Ook staat daar nog steeds Freetime vermeld. Inmiddels heb ik met deze "klacht" het contactformulier ingevuld. Maar ik heb nog steeds geen reactie.

mod edit: topic titel aangepast
 
O

oetjeboeroe

dat het niet op mijn UPC vermeld staat klopt...
Hebben er merdere gehad...
Maar komt goed, ook bij mij duurt alleen ff, geduld dus!
 
Topicstarter
Topicstarter
mokum64

mokum64

Forum Gebruiker
Berichten
1.377
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Ok, das goed om te horen! Dan hoop ik maar dat het in orde komt.
Wel vreemd dat ik geen antwoord krijg van UPC op mijn bericht via het contactformulier.
 
M

Mischa

oetjeboeroe zei:
dat het niet op mijn UPC vermeld staat klopt...
Hebben er merdere gehad...
Maar komt goed, ook bij mij duurt alleen ff, geduld dus!

Is helaas gewoon zo. Ook bij mij worden in eerste instantie de kosten buiten FreeTime om gerekend, echter op de faktuur bij de verbruikskosten zie je ze NIET meer terug. Ook blijft je abonnement FreeTime heten met als optie AnyTime.

Niet echt handig en misschien onduidelijk, maar het komt uiteindelijk allemaal goed op je faktuur! ;)
 
E

Engbur - UPC

Het klopt idd dat de website anytime nog niet goed weergeeft. Hier wordt aan gewerkt.
Ik wil eventueel wel in het systeem nakijken of alles goed staat zodat je er zeker van bent dat het goed komt.
Op de uiteindelijke rekening staat het wel goed ;)
 
Topicstarter
Topicstarter
mokum64

mokum64

Forum Gebruiker
Berichten
1.377
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Engbur-UPC zei:
Het klopt idd dat de website anytime nog niet goed weergeeft. Hier wordt aan gewerkt.
Ik wil eventueel wel in het systeem nakijken of alles goed staat zodat je er zeker van bent dat het goed komt.
Op de uiteindelijke rekening staat het wel goed ;)

Thnx Engbur dat je het wil nakijken. Geeft mij toch een geruster gevoel. Ik heb je een PM gestuurd met m'n naw gegevens.
 
O

oetjeboeroe

mokum64 zei:
Thnx Engbur dat je het wil nakijken. Geeft mij toch een geruster gevoel. Ik heb je een PM gestuurd met m'n naw gegevens.

Dan komt het zekers goed!
Geduld dus....
Fijne avond.... :-X
 
Bovenaan