• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Van fiber 30 naar 60

  • Onderwerp starter Onderwerp starter banjer
  • Startdatum Startdatum
B

banjer

Overweeg om van 30 naar 60 tegaan, maar lees dat je er een modem bij krijgt klopt dit.
Of word mijn huidige arris modem vervangen.
 
Klopt voor alles vanaf fiber 60 of erboven krijg je de cisco epc 3000 modem ,en voor telefonie krijg je een speciale voip arrismodem, op dit moment zijn ze de nieuwe cisco modem waar ook voip bijin zit aan het uittesten dus dat wordt pas volgend jaar dat we die krijgen als de testen goed gaan dat voorop gesteld.
 
De Cisco EPC3000 is een internet only modem en word eigenlijk niet meer uitgegeven.
Voor Fiber Power 60 en sneller worden nu de Motorola SBV6120 en de Cisco EPC 3212 uitgegeven. Beide zijn eurodocsis 3.0 modems met internet en voip aansluitingen.
 
Johnny54 zei:
De Cisco EPC3000 is een internet only modem en word eigenlijk niet meer uitgegeven.
Voor Fiber Power 60 en sneller worden nu de Motorola SBV6120 en de Cisco EPC 3212 uitgegeven. Beide zijn eurodocsis 3.0 modems met internet en voip aansluitingen.
oh ok, moet zeggen dat ik met motorola betere ervaringen heb gehad dan met de modems van cisco, dat zou best weleens aan het type kunnen liggen denk ik.
 
heeft het eigenlijk wel meerwaarde dan om van 30 naar 60 te gaan als ook je upsnelheid zo dramatisch blijf? ???
 
Ik zou me drukker maken om de downloadsnelheid, zit nu met mijn 30Mbits op 400kbits. Hitnews en ssl aan.
 
Simpel, als je aan 30Mbit niet genoeg hebt dan stap je over naar een hogere snelheid.. Tevens ga je dan van Eurodocsis 2.0 naar 3.0, en ben je qua modem voorlopig wel even klaar. (van 60 naar 120 bijvoorbeeld kan met datzelfde modem)
 
Terug
Bovenaan