• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

van favorieten af

  • Onderwerp starter Onderwerp starter hasjee
  • Startdatum Startdatum
H

hasjee

ik ben laatst overgestapt naar het 3 in 1 pakket met de mediabox/dvr (geen hd), en nu heb ik het volgende kleine probleem. af en toe als we gaan zappen dan springt de box van zn favorieten af. ook wil het wel gebeuren dat ie dan weer spontaan weer terug springt op zn favorieten.

zijn er meer mesen die dit wel eens hebben?
 
Kijk eens of je merkt dat dit alleen gebeurd bij kanalen die een rode knop hebben? Bij mij namelijk wel en dan vooral kanaal 11.
 
Ik heb met mijn dvr het tegenovergestelde... na het aandoen is ie altijd van de favorieten af, zap ik voorbij kanaal 11 dan zit ie er weer op ... heel irritant, net alsof ze niet willen dat je hun interactive kanalen niet mag weg halen uit je favorieten.
 
het viel ons wel op dat het redelijk vaak gebeurde als we over kanaal 13 (het interactieve kinder kanaal) zapten. deze zat niet in de favo's. we hebben dit kanaal nu toegevoegt aan de favo's en kijken of het nu beter gaat.
 
Scarp zei:
Ik heb met mijn dvr het tegenovergestelde... na het aandoen is ie altijd van de favorieten af, zap ik voorbij kanaal 11 dan zit ie er weer op ... heel irritant, net alsof ze niet willen dat je hun interactive kanalen niet mag weg halen uit je favorieten.

Wij hebben precies hetzelfde sinds we met het 3 in 1 pakket van een gewone box naar een DVR gegaan zijn. Dan zap ik van 10 naar 15, maar spingt hij naar 11 (het info kannaal, welke bij ons niet in de favorieten zit). Zap ik dan weer terug naar 10, dan kan ik daarna wel weer naar 15 zappen. Heel irritant. >:(

hasjee zei:
het viel ons wel op dat het redelijk vaak gebeurde als we over kanaal 13 (het interactieve kinder kanaal) zapten. deze zat niet in de favo's. we hebben dit kanaal nu toegevoegt aan de favo's en kijken of het nu beter gaat.

Het lijkt alsof interactieve kanalen er niets aantrekken van wel of niet in de favorieten zitten. Dan zou je verplicht zijn alle interactieve kanalen bij je favorieten te zetten.
 
ja en het werkt ook niet want hij doet het nog steeds :'(
 
Dit hebben wij ook (we hebben ook het 3 in 1 pakket) met onze dvr (geen hd)

Als je favorieten heb ingesteld en je zet de volgende dag de box aan zijn je favorieten weg , maar ga je over kanaal 11 (het info kanaal) dan zijn je favorieten weer terug
Ik had ook kanaal 13 in mijn favorieten gezet maar als je daarover heen ging dan was je favorieten weer weg.

Als je je favorieten wil zien nadat je je box heb aangezet moet je op de blauwe knop drukken als de info-balk in beeld is
dit kan je doen door eerst op de OK knop te drukken en dan op de blauwe knop

Jammer dat de box het niet onthoud
 
Ik heb dit ook: 3-in-1 met DVR. Lijkt mij op een bug in de FW van de DVR...
 
begint inderdaad op een bug te lijken. nu maar hopen dat upc dit oplost want is best wel vervelend.
 
Zou hier een berichtje over posten op het upc forum (ja, ze hebben een forum tegenwoordig). Denk dat dat een grotere impact zal hebben dan hier.
 
Terug
Bovenaan