• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Van Easy naar light

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Bruce the Boss
  • Startdatum Startdatum
B

Bruce the Boss

Momenteel heb ik Chello Easy incombinatie met chello telefonie voor € 25,12 per maand.

Ik loop echter steeds vaker tegen mijn limiet aan dus ik denk eraan om naar light toe te gaan. Maar weet iemand wat dat kost incombinatie met de telefonie. Ik heb nog het "oude" telefonie van UPC.

Ben ik nu verplicht om ook over te stappen naar het digitale gebeuren of kan ik bij het oude blijven ?

Ik zit zowiezo met een probleem ....... blijf ik bij UPC ??

Het probleem (of eigenlijk niet) is dat ik eigenlijk nog nooit problemen heb gehad met zowel internetten als bellen (een enkele storing daar gelaten maar toen lag heel de regio er tijdelijk uit)

Als ik dus wegga bij UPC zal ik weer terug moeten naar de KPN en dat kost me weer aanmelding kosten en ben ik dan goedkoper uit als ik naar de KPN ga. Als ik naar de KPN terug zou gaan zou ik denk ik kiezen voor KPN ADSL direct.

Wat te doen ??????
 
Ga eens naar www.upc.nl en bekijk de aangeboden diensten eens op je gemakje. Je kunt ook combinatie-kortingen krijgen. :D

Veel succes.
 
Gewoon naar Light gaan, dat is stukken sneller en geen limiet, ik heb 't ook, was teruggegaan van Classic naar Light. Hoe het zit me de korting van de telefoon weet ik ook niet..... of je daar persee de nieuwe vorm van telefonie moet hebben, lijkt mij van niet .
 
Sjah zei:
Gewoon naar Light gaan, dat is stukken sneller en geen limiet, ik heb 't ook, was teruggegaan van Classic naar Light. Hoe het zit me de korting van de telefoon weet ik ook niet..... of je daar persee de nieuwe vorm van telefonie moet hebben, lijkt mij van niet .
technisch gezien is dat sowieso overbodig aangezien ieder eurodocsis modem ook gewoon de light snelheden door kan geven aan je computer/router, verder is het verhuizen van tellabs ("oude" telefonie) naar VoIP vrij lastig en dus zal dat sowieso niet gebeuren (gebeurt alleen als bijv. de tellabs modems bij UPC op zijn en je eigen kapot is, waardoor je niet kunt telefoneren) ;)
 
Ik heb net met UPC gebeld.

Er is geen pakketkorting mogelijk met Chello light en "aaloog bellen"

Chello light met digitaal basis kost 39,95
Chello light met digitaal freetime kost 40,95 (eerste 6 mnd. 29,95)

Nu probeer ik uit te zoeken wat het bij de KPN kost maar dat is toch ook niet echt duidelijk:

KPN adsl direct go 21,95
KPN abonnement 18,16 (goedkoopste abb.)

Samen 40,11 (toch net iets minder dan bij UPC). Als is het bellen bij UPC freetime weer goedkoper dan bij de KPN ??? ???

Plus, als ik naar de KPN ga ik weer eenmalige kosten moet gaan betalen. Maar bij UPC moet ik digitaal gaan bellen en dat is volgens mij ook nog niet helemaal in orde ......

Wie het weet mag het zeggen
 
ik heb light en analoog bellen, en wel degelijk pakketkorting hoor....vreemd....
 
Vreemd ? Dat chello hun eigen zaken en diensten en kortingen niet eens weten is toch niet vreemd dat is de normaalste zaak van de wereld bij chello.
 
Jij zult dat pakket ook wel hebben voordat UPC begon met digitale telefonie. Ik denk ze iedereen gewoon over willen hebben naar digitale telefonie en wanneer iemand wil switchen van pakket is dat natuurlijk een goede reden ....... denk ik
 
Bruce the Boss zei:
Jij zult dat pakket ook wel hebben voordat UPC begon met digitale telefonie. Ik denk ze iedereen gewoon over willen hebben naar digitale telefonie en wanneer iemand wil switchen van pakket is dat natuurlijk een goede reden ....... denk ik
je moet gewoon goed proberen te regelen met klanten service, je kan heus wel analoog blijven + light en dan toch van de korting profiteren, regel maar wat het moet lukken, ik heb het zo vaak voor klanten gedaan..
 
Terug
Bovenaan