• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Van draadloos naar kabels

  • Onderwerp starter Onderwerp starter JohnKiwi
  • Startdatum Startdatum
J

JohnKiwi

Sinds de verhuizing hebben we een draadloze verbinding thuis lekker makkelijk (we hebben vier pc's totaal )
pc neerzetten USB erin verbinding, lekker geen kabels dus klaar is Kees en dat valt toch wel tegen moet ik zeggen.
Mijn zoons zijn nog al fanatieke gamers en die lopen alleen maar te klagen, langzaam en valt soms en paar seconden weg.

Dus wij gaan denk ik toch weer kabels aanleggen.
Hebben meerdere mensen die stap gedaan ?
 
Wij hebben thuis 2 computers draad en 1 draadloos.

Draadloos valt echter niet weg bij ons.

Hebben ze wel een goeie draadloze verbinding??
het kan zijn door eventuele muren dat de verbinding wegvalt.

Als dit het geval is raad ik je aan voor kabels.
Werkt ook sneller via kabels dan draadloos ;)

PS vul je profiel ook even in.
Internet:
Bellen:
Digitale Televisie:
Kabelmodem:
Mediabox:

Makkelijker voor iedereen die jou wilt helpen
 
Voor vaste PC's opteer ik toch voor de goede ouderwetse kabel. :) Zelfs mijn laptop heeft een eigen kabelaansluiting op mijn kamer. Daar waar ik geen kabelaansluiting heb zet ik WiFi aan.
 
gewoon een powerplug gebruiken ben je overal van af geen kabels geen wifi gewoon via het stopkontact overal in huis

kijk maar hier deze link https://www.zdnet.nl/reviews.cfm?id=70526
 
Oke ik weet genoeg wij gaan dus weer kabels trekken, bedankt voor jullie reacties
 
Ik was ook altijd draadloos, tot ik overstapte naar de 16Mbit lijn....ik kwam draadloos nooit boven de 10 uit terwijl alles geschikt was voor 54. Na wat uitzoekwerk en rondvraag bleek het toch aan het draadloze te liggen.

Ter test effe een draadje gespannem en....voila 16Mbit!! Draadje eruit.....terug naar 10. Te veel storing er tussen is me vertelt (speakers, DECT telefoon, e.d.).

Anyway, ik ben weer aan de draad
 
Terug
Bovenaan