M
mrozenhart
Hallo,
Op 11 september heb ik heb ik bij UPC een alles in 1 pakket met DVR besteld, voorheen had ik alleen digitale TV van UPC.
Het modem ontving ik netjes binnen 2 weken, alleen de DVR liet op zich wachten.
Na 3 weken met UPC gebeld, die gaven aan dat de DVR inmiddels uit het magazijn was en dat ik hem binnen een week zou ontvangen.
Na een week helaas nog steeds geen DVR, dus weer gebeld.
De dame die ik toen aan de lijn kreeg wist me te vertellen dat de eerste aanvraag niet goed doorgekomen was en dat ik de aanvraag nog een keer telefonisch moest doen.
Na het doorlopen van een vraaggesprekje over wat ik allemaal besteld had wist de dame me te vertellen dat ik de DVR binnen 2 weken zou ontvangen.
Nu, iets meer dan 2 weken laten, maar weer eens gebeld waar de DVR blijft.
De dame die ik nu aan de lijn kreeg wist me te vertellen dat de vorige 2 aanvragen niet goed doorgekomen waren omdat ik al digitale TV had en dat de DVR *weer* opnieuw aangevraagd moest worden volgens een andere procedure en dat het *weer* 2 weken gaat duren voor ik die DVR nou eindelijk eens krijg.
Zijn er meer mensen met dit probleem of ben ik *echt* een uizondering?
Groetjes,
Micha
Op 11 september heb ik heb ik bij UPC een alles in 1 pakket met DVR besteld, voorheen had ik alleen digitale TV van UPC.
Het modem ontving ik netjes binnen 2 weken, alleen de DVR liet op zich wachten.
Na 3 weken met UPC gebeld, die gaven aan dat de DVR inmiddels uit het magazijn was en dat ik hem binnen een week zou ontvangen.
Na een week helaas nog steeds geen DVR, dus weer gebeld.
De dame die ik toen aan de lijn kreeg wist me te vertellen dat de eerste aanvraag niet goed doorgekomen was en dat ik de aanvraag nog een keer telefonisch moest doen.
Na het doorlopen van een vraaggesprekje over wat ik allemaal besteld had wist de dame me te vertellen dat ik de DVR binnen 2 weken zou ontvangen.
Nu, iets meer dan 2 weken laten, maar weer eens gebeld waar de DVR blijft.
De dame die ik nu aan de lijn kreeg wist me te vertellen dat de vorige 2 aanvragen niet goed doorgekomen waren omdat ik al digitale TV had en dat de DVR *weer* opnieuw aangevraagd moest worden volgens een andere procedure en dat het *weer* 2 weken gaat duren voor ik die DVR nou eindelijk eens krijg.
Zijn er meer mensen met dit probleem of ben ik *echt* een uizondering?
Groetjes,
Micha