• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Van bedraad modem naar modem met draadloos functie

  • Onderwerp starter Onderwerp starter zebrapad
  • Startdatum Startdatum
Z

zebrapad

Hoe kan ik mijn niet draadloze modem omwisselen voor een draadloos modem bij UPC
Ik heb al een hele tijd zitten zoeken op het forum, maar heb helaas het antwoord nog niet gevonden.

Heb vandaag al contact gehad met de "helpdesk", maar volgens de dame was het niet mogelijk om een ander modem aan te vragen.

Toen ik de dame vroeg of ik het dan op kon zeggen en opnieuw aanvragen dan kon ik wel een draadloos modem nemen, maar dit lijkt me niet de bedoeling (erg omslachtig). :-\

Graag hoor ik of iemand anders deze wissel al succesvol heeft gedaan en hoe hij/zij dit heeft gedaan... :o
 
Uitgaande van jouw profiel dat alles nog klopt kan je je abo veranderen naar de alles in 1 pakket. Als je 60mbit neemt, krijg je automatisch de wireless modem erbij. Maar ik zal het je afraden, kijk maar in de internet kabelmodem forum over deze beruchte Thomson 870 :)

btw, dit zijn de actievoorwaarden:
Actieperiode: t/m 30 januari 2011
• Op alle internet abonnementen, UPC Totaalpakketten, UPC Op Maat pakketten en UPC Alles-in-één
Voordeelpakketten gelden tijdelijk geen activatiekosten voor draadloos internet op abonnementen met 60Mb,
90Mb en 120Mb.
• Deze actie is geldig voor nieuwe UPC-internetabonnees die 60Mb, 90Mb of 120Mb bestellen al dan niet
in combinatie met andere diensten en voor bestaande UPC-internetabonnees die upgraden naar een
internetsnelheid van 60Mb of hoger. UPC-abonnees die een modem van het type Cisco EPC 3212 (zonder
draadloze internet functionaliteit) in bruikleen hebben, komen niet in aanmerking voor deze actie.
 
UPC ruilt goedwerkende apparatuur niet om, tenzij je door een abonnement verandering een ander modem nodig hebt.
 
zebrapad zei:
Hoe kan ik mijn niet draadloze modem omwisselen voor een draadloos modem bij UPC
Ik heb al een hele tijd zitten zoeken op het forum, maar heb helaas het antwoord nog niet gevonden.

Heb vandaag al contact gehad met de "helpdesk", maar volgens de dame was het niet mogelijk om een ander modem aan te vragen.

Toen ik de dame vroeg of ik het dan op kon zeggen en opnieuw aanvragen dan kon ik wel een draadloos modem nemen, maar dit lijkt me niet de bedoeling (erg omslachtig). :-\

Graag hoor ik of iemand anders deze wissel al succesvol heeft gedaan en hoe hij/zij dit heeft gedaan... :o

Wat heb je nu voor modem, want je profiel is niet volledig ingevuld, wel zie ik staan dat je al 60 Mbps heb
 
melvintje zei:
Wat heb je nu voor modem, want je profiel is niet volledig ingevuld, wel zie ik staan dat je al 60 Mbps heb


Ik heb mijn profiel even bijgewerkt, op dit moment heb ik de cisco epc3000 en een apart telefoniemodem.
 
330d zei:
Uitgaande van jouw profiel dat alles nog klopt kan je je abo veranderen naar de alles in 1 pakket. Als je 60mbit neemt, krijg je automatisch de wireless modem erbij. Maar ik zal het je afraden, kijk maar in de internet kabelmodem forum over deze beruchte Thomson 870 :)

btw, dit zijn de actievoorwaarden:
Actieperiode: t/m 30 januari 2011
• Op alle internet abonnementen, UPC Totaalpakketten, UPC Op Maat pakketten en UPC Alles-in-één
Voordeelpakketten gelden tijdelijk geen activatiekosten voor draadloos internet op abonnementen met 60Mb,
90Mb en 120Mb.
• Deze actie is geldig voor nieuwe UPC-internetabonnees die 60Mb, 90Mb of 120Mb bestellen al dan niet
in combinatie met andere diensten en voor bestaande UPC-internetabonnees die upgraden naar een
internetsnelheid van 60Mb of hoger. UPC-abonnees die een modem van het type Cisco EPC 3212 (zonder
draadloze internet functionaliteit) in bruikleen hebben, komen niet in aanmerking voor deze actie.

Ik heb mijn profiel even bijgewerkt.

Het mooiste zou natuurlijk zijn dat ik geen wijzigingen in mijn abbo hoef te doen, nu ben ik vrij om te gaan wanneer ik wil, elke wijziging zal waarschijnlijk betekenen dat ik weer een jaar bij moet tekenen.
 
zebrapad zei:
Ik heb mijn profiel even bijgewerkt.

Het mooiste zou natuurlijk zijn dat ik geen wijzigingen in mijn abbo hoef te doen, nu ben ik vrij om te gaan wanneer ik wil, elke wijziging zal waarschijnlijk betekenen dat ik weer een jaar bij moet tekenen.

Als je persé een ander (draadloos) modem wilt, dan gaat je dat niet lukken zonder opnieuw een jaarcontract aan te gaan. Vraag van mijn kant is wel waarom je zo graag een nieuw modem wilt hebben. Werkt je huidige config soms niet naar behoren?
 
jtech zei:
Als je persé een ander (draadloos) modem wilt, dan gaat je dat niet lukken zonder opnieuw een jaarcontract aan te gaan. Vraag van mijn kant is wel waarom je zo graag een nieuw modem wilt hebben. Werkt je huidige config soms niet naar behoren?

Mijn huidige config neemt 3 stopcontacten in beslag, internet modem, telelefonie modem, draadloze router.
Ook met het oog op energiebesparing en vermindering van de warmte en kabelspaghetti in mijn meterkast.
 
zebrapad zei:
Mijn huidige config neemt 3 stopcontacten in beslag, internet modem, telelefonie modem, draadloze router.
Ook met het oog op energiebesparing en vermindering van de warmte en kabelspaghetti in mijn meterkast.

Zeer begrijpelijk argument, maar de vraag is of dit jou een nieuwe contractsperiode + de nodige zorgen waard is die veel mensen momenteel ervaren met de Thomson modem/router. Gebruik even de zoekfunctie op dit forum en zoek naar Thomson TWG870.
 
jtech zei:
Zeer begrijpelijk argument, maar de vraag is of dit jou een nieuwe contractsperiode + de nodige zorgen waard is die veel mensen momenteel ervaren met de Thomson modem/router. Gebruik even de zoekfunctie op dit forum en zoek naar Thomson TWG870.

Een nieuwe contractperiode is het me niet waard en ik was inderdaad ook al aan het lezen over de Thomson TWG870.
 
Terug
Bovenaan