D
Daneel
Het kan zijn dat de e-mailserver-problemen van nu hier een rol in spelen, maar volgens mij werkt het een-en-ander niet helemaal lekker:
Ik wil mijn e-mail aliassen omzetten in "zelfstandige" accounts, want daar heb ik er genoeg van en het heeft ook verder nog wat voordelen. Maar ik loop daarbij tegen een aantal problemen aan.
Ik had al een extra account aangemaakt, maar ik kan daar via webmail niet bij. Bekend probleem?
Ik kan er wel bij om een nieuw password aan te maken, maar als ik het account wil beheren, krijg ik geen opties (en dus ook geen aliassen van dit extra axcount. Er staat dan alleen een rijtje (-).
Als ik een alias van het hoofd-account ophef, kan ik het niet als zelfstandig account aanmaken want het bestaat al. Euh, ik hef het net op. Dan kan ik daarna het adres wel als alias aanmaken onder het hoofdaccount, maar dat was het doel niet. Zo ben ik dus, in alle verwarring een [email protected] adres kwijt geraakt, wat ik wel heel erg vervelend vind. (Je kent het wel, zo'n adres waar je mail van diverse forums op binnenkomt, zwaar K*T dus)
Je kunt blijkbaar geen accounts meer aanmaken met een @chello.nl. Dat is wel heel jammer (zeker als je zo'n alias wil verhuizen) want @chello.nl leeft veel meer dan @upcmail.nl.
Is er nog licht aan het einde van deze tunnel, of zie ik het een-en-ander over het hoofd.
Ik wil mijn e-mail aliassen omzetten in "zelfstandige" accounts, want daar heb ik er genoeg van en het heeft ook verder nog wat voordelen. Maar ik loop daarbij tegen een aantal problemen aan.
Ik had al een extra account aangemaakt, maar ik kan daar via webmail niet bij. Bekend probleem?
Ik kan er wel bij om een nieuw password aan te maken, maar als ik het account wil beheren, krijg ik geen opties (en dus ook geen aliassen van dit extra axcount. Er staat dan alleen een rijtje (-).
Als ik een alias van het hoofd-account ophef, kan ik het niet als zelfstandig account aanmaken want het bestaat al. Euh, ik hef het net op. Dan kan ik daarna het adres wel als alias aanmaken onder het hoofdaccount, maar dat was het doel niet. Zo ben ik dus, in alle verwarring een [email protected] adres kwijt geraakt, wat ik wel heel erg vervelend vind. (Je kent het wel, zo'n adres waar je mail van diverse forums op binnenkomt, zwaar K*T dus)
Je kunt blijkbaar geen accounts meer aanmaken met een @chello.nl. Dat is wel heel jammer (zeker als je zo'n alias wil verhuizen) want @chello.nl leeft veel meer dan @upcmail.nl.
Is er nog licht aan het einde van deze tunnel, of zie ik het een-en-ander over het hoofd.