C
cplusd
Ik heb nu sinds enige maanden weer een valse voicemailmelding.
Ik denk zo'n anderhalf jaar geleden heb ik hier ook last van gehad maar dat is toen nadat ik dit bij UPC gemeld had verholpen.
Nu is het dus weer terug.
Als ik de klantenservice bel dan krijg ik de opmerking dat ik een berichtje moet inspreken en daarna mijn voicemail moet afluisteren. En ik moet zeggen..
DAT HELPT DUS VOOR GEEN METER EN ZO WORDT IK DUS FLINK OP KOSTEN GEJAAGD DOOR UPC!!!!!!!
graag, UPC, doe hier wat mee, geef het prioriteit want zo te lezen is het een heel veel voorkomend probleem...
Ik denk zo'n anderhalf jaar geleden heb ik hier ook last van gehad maar dat is toen nadat ik dit bij UPC gemeld had verholpen.
Nu is het dus weer terug.
Als ik de klantenservice bel dan krijg ik de opmerking dat ik een berichtje moet inspreken en daarna mijn voicemail moet afluisteren. En ik moet zeggen..
DAT HELPT DUS VOOR GEEN METER EN ZO WORDT IK DUS FLINK OP KOSTEN GEJAAGD DOOR UPC!!!!!!!
graag, UPC, doe hier wat mee, geef het prioriteit want zo te lezen is het een heel veel voorkomend probleem...
