N
niboR
Beste MedeUPCgebruikers,
Vandaag heb ik me toch wat raars meegemaakt.
Ik had gister, donderdagavond 5 augustus een sms met de tekst; Geachte UPC abonnee, uw nieuwe zenderpakket is geactiveerd etc..
Het zelfde sms wat ik twee maanden geleden ook ontvangen heb.
Ik dacht huh.. zal wel een storing zijn of iets dergelijks.
Vandaag echter keek ik in me mailbox, en wat denk je.. een bericht van UPC Nederland:
Hartelijk dank voor uw bestelling
U heeft aangegeven uw abonnement te willen wijzigen naar/uitbreiden met:
UPC Internet Fiber Power 25 Mbps
UPC Telefonie Standaard
UPC DTV Starter

Ik ben gedowngrade van 60MB naar 25MB? terwijl ik net bijna 2 maand de nieuwe XL-pakket heb.
en zoiezo niet kan downgraden..hoe is dit mogelijk?
ik heb niks aangevraagd.
dus ik bellen naar upc, zij zei in eerste instantie dat iemand in mijn gezin dat gedaan had. dus ik zei hoe kan dat nou als je in je uppie woont
de dame heeft een nieuwe bestelling gedaan maar dan weer met het XL-abonnement wat ik had.. want zij wist het verder ook niet?
dit had ik sinds 18-06-2010
UPC DTV Starter
UPC Internet Fiber Power 60 Mbps
UPC Telefonie Standaard
Ik krijg volgens de mevrouw aan de telefoon weer een andere draadloos modem toegestuurd wel van het zelfde merk/type maar ik mocht ook het pakketje weigeren en gewoon de oude blijven gebruiken, of allebei aansluiten...
ja dat zei ze echt!
Ik heb jullie advies/raad nodig, moet ik de nieuwe modem niet aannemen en de oude blijven gebruiken, of wel aannemen en de oude (net 2Maand in bezit)
terugsturen?
Mijn modem heeft de 25MB config ook al opgehaald zie ik... grrrr :'(
Ik heb WassilyUPC al een mailtje gestuurd of hij de boel ff wil na kijken want ik heb geen zin om te betalen voor rare dingen die ik niet zelf heb veroorzaakt, denk aan afkoopvrije data en activatiekosten.

Vandaag heb ik me toch wat raars meegemaakt.
Ik had gister, donderdagavond 5 augustus een sms met de tekst; Geachte UPC abonnee, uw nieuwe zenderpakket is geactiveerd etc..
Het zelfde sms wat ik twee maanden geleden ook ontvangen heb.
Ik dacht huh.. zal wel een storing zijn of iets dergelijks.
Vandaag echter keek ik in me mailbox, en wat denk je.. een bericht van UPC Nederland:
Hartelijk dank voor uw bestelling
U heeft aangegeven uw abonnement te willen wijzigen naar/uitbreiden met:
UPC Internet Fiber Power 25 Mbps
UPC Telefonie Standaard
UPC DTV Starter

Ik ben gedowngrade van 60MB naar 25MB? terwijl ik net bijna 2 maand de nieuwe XL-pakket heb.
en zoiezo niet kan downgraden..hoe is dit mogelijk?
ik heb niks aangevraagd.
dus ik bellen naar upc, zij zei in eerste instantie dat iemand in mijn gezin dat gedaan had. dus ik zei hoe kan dat nou als je in je uppie woont
de dame heeft een nieuwe bestelling gedaan maar dan weer met het XL-abonnement wat ik had.. want zij wist het verder ook niet?dit had ik sinds 18-06-2010
UPC DTV Starter
UPC Internet Fiber Power 60 Mbps
UPC Telefonie Standaard
Ik krijg volgens de mevrouw aan de telefoon weer een andere draadloos modem toegestuurd wel van het zelfde merk/type maar ik mocht ook het pakketje weigeren en gewoon de oude blijven gebruiken, of allebei aansluiten...
ja dat zei ze echt!Ik heb jullie advies/raad nodig, moet ik de nieuwe modem niet aannemen en de oude blijven gebruiken, of wel aannemen en de oude (net 2Maand in bezit)
terugsturen?Mijn modem heeft de 25MB config ook al opgehaald zie ik... grrrr :'(
Ik heb WassilyUPC al een mailtje gestuurd of hij de boel ff wil na kijken want ik heb geen zin om te betalen voor rare dingen die ik niet zelf heb veroorzaakt, denk aan afkoopvrije data en activatiekosten.
