• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Vaagheid van upc..

  • Onderwerp starter Onderwerp starter niboR
  • Startdatum Startdatum
N

niboR

Beste MedeUPCgebruikers,

Vandaag heb ik me toch wat raars meegemaakt.
Ik had gister, donderdagavond 5 augustus een sms met de tekst; Geachte UPC abonnee, uw nieuwe zenderpakket is geactiveerd etc..
Het zelfde sms wat ik twee maanden geleden ook ontvangen heb.

Ik dacht huh.. zal wel een storing zijn of iets dergelijks.

Vandaag echter keek ik in me mailbox, en wat denk je.. een bericht van UPC Nederland:
Hartelijk dank voor uw bestelling
U heeft aangegeven uw abonnement te willen wijzigen naar/uitbreiden met:

UPC Internet Fiber Power 25 Mbps
UPC Telefonie Standaard
UPC DTV Starter
???
Ik ben gedowngrade van 60MB naar 25MB? terwijl ik net bijna 2 maand de nieuwe XL-pakket heb.
en zoiezo niet kan downgraden..hoe is dit mogelijk?
ik heb niks aangevraagd.

dus ik bellen naar upc, zij zei in eerste instantie dat iemand in mijn gezin dat gedaan had. dus ik zei hoe kan dat nou als je in je uppie woont ::) de dame heeft een nieuwe bestelling gedaan maar dan weer met het XL-abonnement wat ik had.. want zij wist het verder ook niet?

dit had ik sinds 18-06-2010
UPC DTV Starter
UPC Internet Fiber Power 60 Mbps
UPC Telefonie Standaard

Ik krijg volgens de mevrouw aan de telefoon weer een andere draadloos modem toegestuurd wel van het zelfde merk/type maar ik mocht ook het pakketje weigeren en gewoon de oude blijven gebruiken, of allebei aansluiten... :o ja dat zei ze echt!
Ik heb jullie advies/raad nodig, moet ik de nieuwe modem niet aannemen en de oude blijven gebruiken, of wel aannemen en de oude (net 2Maand in bezit) :-\ terugsturen?
Mijn modem heeft de 25MB config ook al opgehaald zie ik... grrrr :'(

Ik heb WassilyUPC al een mailtje gestuurd of hij de boel ff wil na kijken want ik heb geen zin om te betalen voor rare dingen die ik niet zelf heb veroorzaakt, denk aan afkoopvrije data en activatiekosten. ??? ::)
 
niboR zei:
Ik heb WassilyUPC al een mailtje gestuurd of hij de boel ff wil na kijken want ik heb geen zin om te betalen voor rare dingen die ik niet zelf heb veroorzaakt, denk aan afkoopvrije data en activatiekosten. ??? ::)

Inderdaad erg onduidelijk en lastig.

Maar kan je dan niet beter nu gewoon even op een reactie van Wassily_UPC wachten om van hem te horen wat je het beste kunt doen?

Ik hoop iig dat het snel weer allemaal werkt naar behoren voor je.
 
niboR zei:
Ik heb WassilyUPC al een mailtje gestuurd of hij de boel ff wil na kijken want ik heb geen zin om te betalen voor rare dingen die ik niet zelf heb veroorzaakt, denk aan afkoopvrije data en activatiekosten. ??? ::)

Groot gelijk heb je. Na het weigeren van een mediabox die ik nooit extra heb besteld kreeg ik wel de kosten. Kreeg vorige week een rekening van 550 euro. En om even je topic te stelen (sorry) toen ik hem had geweigerd had ik gelijk gebeld met upc om het te zeggen en ze zeiden meneer alles is goed u merkt er niks van ........
Maar je mag wel betalen na veel gepraat en gezegd dat het belachelijk is dat ik het al 3x heb door gegeven dat die extra box nog op me naam stond maar dat die geweigerd was. Kreeg steeds te horen niks aan de hand meneer. Ik zie wel wat upc gaat doen ik betaal het zeker niet.

Wens jou veel sterkte en hou ook je upc pagina in de gaten dat daar niks extra in staat.
 
Let er ook even op dat je geen nieuwe contractperiode ingaat. Bij elke wijziging gaat de teller nml weer op nul en loop je nu wellicht twee maanden achter. Ze zouden de boel moeten herstellen tot de datum in juni, waarin je zelf een wijziging hebt aangevraagd.
 
arnold_w zei:
Let er ook even op dat je geen nieuwe contractperiode ingaat. Bij elke wijziging gaat de teller nml weer op nul en loop je nu wellicht twee maanden achter. Ze zouden de boel moeten herstellen tot de datum in juni, waarin je zelf een wijziging hebt aangevraagd.

Dat is een goede tip daarom ben ik nu afgesloten .... die was ik nog vergeten
 
arnold_w zei:
Let er ook even op dat je geen nieuwe contractperiode ingaat. Bij elke wijziging gaat de teller nml weer op nul en loop je nu wellicht twee maanden achter. Ze zouden de boel moeten herstellen tot de datum in juni, waarin je zelf een wijziging hebt aangevraagd.

indd Bedankt voor de tip. dtv en internet hebben al een nieuw jaar abonnement zo te zien, behalve telefonie die is onveranderd.
dat zal dan betekenen dat ik volgend jaar geen telefoon meer heb de laatste twee maanden voor het einde van het jaarcontract maar wel internet en dtv
toch? of werkt dat zo niet..

Volgens de upc site:

Bellen Standaard: 25-06-2011
Afkoop mogelijk tegen betaling van 11 maandbedragen.

Digitale TV - Starter: 06-08-2011
Afkoop mogelijk tegen betaling van 12 maandbedragen.

Fiber Power 25: 05-08-2011
Afkoop mogelijk tegen betaling van 12 maandbedragen.
 
Don't fix it if it ain't broken, don't break it if you can't fix it.

Dit zou wel eens een goede hint naar die gasten van upc kunnen zijn,
was zo vrij om het teciteren.

""De reden dat dit soort programma`s er in overvloed zijn komt door
het feit dat mensen met een legale key ook de melding krijgen dat hun
windows niet legaal is zoals bij jou dus"

Deze twee, upc en shitMsoft kunnen elkaar een handje geven voor wat betreft
het verzieken van de klant relatie.

Beide gaan uit van kwade opzet, en zijn zichzelf van geen kwaad bewust,
als e.e.a. fout gaat.

Hoe kan het zijn dat er verschillende data staan.

Bellen Standaard: 25-06-2011

Digitale TV - Starter: 06-08-2011

Fiber Power 25: 05-08-2011

Lijkt mij toch dat als het een pakket is, het ook in 1 keer is bestelt.
 
Terug
Bovenaan