• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Uw kerstwens via Wi-Fi

Status
Niet open voor verdere reacties.
Berichten
81
In de vandaag ontvangen nieuwsbrief van Ziggo:

Uw kerstwens via Wi-Fi

Klaar met de kerstkaarten? Wens uw buren een fijne kerst via uw Wi-Fi netwerknaam. Verander nu uw saaie Ziggo12345 naam in een grappige of creatieve Wi-Fi naam. Het internet staat vol met lollige en minder lollige voorbeelden. Wilt u ook weten hoe u dit doet?
Even een scan gedaan in de omgeving, maar hier in ieder geval geen netwerknaam in de vorm van een kerstwens kunnen ontdekken. Ook via google hier niets over kunnen vinden.

Zou je het wel doen dan zul je ook ieder verbonden apparaat opnieuw moeten aanmelden.
 
Zou je het wel doen dan zul je ook ieder verbonden apparaat opnieuw moeten aanmelden.

Dat ligt aan je setup. Ik gebruik mijn eigen WiFi en heb die van Ziggo alleen als gastnetwerk. En er zijn er meer die eigen Wifi hebben en de Ziggo Wifi uit hebben staan.

Als je Wifi niet frequent gebruikt, kun je wel probleemloos grapjes met de SSID maken. :wink:
 
Misschien toch bedoeld om de mensen een aanleiding te geven om die Ziggo12345 naam eens aan te passen naar iets eigens.

Ik heb mijn SSID in elk geval in een kerstgroet veranderd. Ik log toch zelden in via Wifi in op mijn Ubee, dan doe ik het maar twee week helemaal niet. :grin:
 
Totaal nutteloos, maar mijn gast netwerk heet nu 'Alle buren een fijne kerst' :mrgreen:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan