W
Wolter
Vroeger had je op de gewone MediaBoxen een UTP-aansluiting.
Ik zag vandaag dat deze ook aanwezig is op de DVR.
Mijn vraagg is eigenlijk heel simpel:Kan je er al wat mee doen dus
in je bestaande netwerk 'hangen'
? En anders waneer zou
dat gaan kunnen
?
Ik zag vandaag dat deze ook aanwezig is op de DVR.
Mijn vraagg is eigenlijk heel simpel:Kan je er al wat mee doen dus
in je bestaande netwerk 'hangen'
? En anders waneer zoudat gaan kunnen
?

