• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

UTP-aansluiting DVR

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Wolter
  • Startdatum Startdatum
W

Wolter

Vroeger had je op de gewone MediaBoxen een UTP-aansluiting.
Ik zag vandaag dat deze ook aanwezig is op de DVR.
Mijn vraagg is eigenlijk heel simpel:Kan je er al wat mee doen dus
in je bestaande netwerk 'hangen'???? En anders waneer zou
dat gaan kunnen????
 
Deze poort heeft vooralsnog geen functie. Of deze dat ooit zal krijgen betwijfel ik, maar dat kan alleen de toekomst ons laten zien :)
 
plankie zei:
Deze poort heeft vooralsnog geen functie. Of deze dat ooit zal krijgen betwijfel ik, maar dat kan alleen de toekomst ons laten zien :)
Het zou wel idiaal zijn want dan kan je je eigen Mpeg kopieeren naar de DVR schijf en zo je eigen
dingen kijken op de TV zonder S-Video kabeltjes aan te moeten leggen en al die instellingen.
 
Deze vraag word tig keer gesteld.
Blijkbaar gebruikt niemand de zoekfunctie, of leest de sticky topic: FAQ - UPC Digital TV
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Wolter zei:
Het zou wel idiaal zijn want dan kan je je eigen Mpeg kopieeren naar de DVR schijf en zo je eigen
dingen kijken op de TV zonder S-Video kabeltjes aan te moeten leggen en al die instellingen.

En zo kan je in digitale kwaliteit TV programma's onderscheppen en op dvd zetten.
Of erger nog, in perfecte kwaliteit uploaden voor algemene verspreiding.....
Kortom, ik zie hiet niet gebeuren dat dit ooit gaat werken.

Begrijp me niet verkeerd, ik zou graag willen dat het wel kon.
Even in een paar minuten gigabytes aan programma's overspoelen.
 
Nou het gaat mij om juist van bepaalde docu-kanalen uniek matriaal
te kunnen vastleggen voor eigen gebruik zoals geschiedenis.
Zie ik niks kwaad in.
 
Wolter zei:
Zie ik niks kwaad in.

Ik ook niet maar de makers blijkbaar wel.
Misschien niet specifiek die makers maar in het algemeen dan.
Stel je voor dat iedereen opeens bron is van master-opnames....
Dan kunnen de miljarden niet meer verdiend worden.... ;)
 
neej ik begrijp het wel al zou het een bepaalde vorm
kunnen zijn voor het gebruik van die aansluiting.
Een abo ofzo voor bepaalde analen voor zeg maar 2 euro per maand zoiets.
 
Terug
Bovenaan