• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

UT2004 Server setup! (maxclientrate)

  • Onderwerp starter Onderwerp starter babba
  • Startdatum Startdatum
B

babba

dit is mijn vraag......(ja ik ben al op de admin unreal page geweest) ik heb 60 kb (new chello plus)upload..op hoeveel moet ik de maxclientrate zetten? als ik 12 players wil hosten? (staat nu op 4800) en de klickrate op 25? is dit goed?

nog een vraagie.....hoeveel kb gebruikt 1 player aan upload


graag een reactie??
 
Die clientrate staat ongeveer voor het aantal bytes/s per speler.
Met de oude UT was een clientrate van 5000 prima te spelen.
Ik denk dat je 'm makkelijk op 6000 kunt zetten en dan 12 mensen kunt hosten omdat niet iedereen tegelijk 6kb/s nodig zal hebben.
 
snap dat niet he... hoe ken je nou met een chello verbinding een server op zetten.. upload is toch veels te langsaam voor dit... althans toen ik nog chello had..

nu zit je ongeveer op 40/50 kb upload toch?
 
met de oude upload van 14 kiloByte is het echt niet te doen, je zou dan theretisch 4 personen kunnen hosten m,et een client rate van 3500 (is modem snelheid wat dus zuigt)

De nieuwe snelheid is ongeveer 3 keer zoveel, dus zou je in principe 12 personen kunnen hosten met een crappy gameplay...

Het is zowiezo gewoon minder om een gameserver te hosten omdat de snelheid van de upload (en download) te veel niet constant is waardoor je met een beetje volle server enorme lag problemen hebt...

Gewoon een dedicated servertje huren dus bij een gameserver host, je heb er al 1 voor 12 players voor 19 euro bij https://gameservers.net/
 
Terug
Bovenaan